שער הדונג הוייאטנמי היציג היום – מחשבון המרה לדונג וייאטנמי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדונג הוייאטנמי היציג היום – מחשבון המרה לדונג וייאטנמי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדונג הוייאטנמי היציג היום – מחשבון המרה לדונג וייאטנמי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - VND
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דונג ויאטנמי לשקל

חישוב דונג וייאטנמי לשקלים במהירות:

10 דונג וייאטנמי לשקל
20 דונג וייאטנמי לשקל
30 דונג וייאטנמי לשקל
50 דונג וייאטנמי לשקל
75 דונג וייאטנמי לשקל
100 דונג וייאטנמי לשקל
200 דונג וייאטנמי לשקל
300 דונג וייאטנמי לשקל
400 דונג וייאטנמי לשקל
500 דונג וייאטנמי לשקל
600 דונג וייאטנמי לשקל
700 דונג וייאטנמי לשקל
800 דונג וייאטנמי לשקל
1,000 דונג וייאטנמי לשקל
2,000 דונג וייאטנמי לשקל

בקצרה על המטבע - דונג וייאטנמי:

ב- 1946 הציגו לראשונה בווייטנאם, את המטבע – דונג וייאטנמי, באמצעות ממשלת צפון ווייטנאם, אשר החליף את מטבע הפיאסטרה של הודו הצרפתית. בדרום ווייטנאם הוצאו לאור הדונג הווייטנאמיים בשנת 1975, בתום נפילת סייגון, חרף העובדה שהמטבע הזה הופץ בזמנים אחרים לצפון ולדרום וייטנאם בטרם איחוד ווייטנאם. מטבע של אחד מן הדונג הוויאטנמי הינו 0.00014 ₪.

מחשבון המרת דונג וייאטנמי לשקל

אנו יודעים כי עבורכם למצוא דרכים, לשם שיפור המיומנויות הדיגיטליות שלכם נראה מאיים למדי, אבל יש כיום המון משאבים שזמינים בשביל מי שירצה לנסות ולהשקיע בכך את מרצו, אף למי שאין זמן למכביר. יש כיום המון סרטים ביוטיוב, למשל, שיכולים לסייע לכם בשיפור המיומנויות שלכם באינטרנט. לכן, תתחילו בדגם מוקטן, כמו למשל – באתר של מחשבון להמרת המטבע של דונג וייאטנמי, ומשם "השמיים הם הגבול. אנו מתריעים בפניכם, ששערי החליפין של הדונג הוויאטנמי משתנים בלי הרף, לפיכך, טוב תעשו באם תבדקו אותם מיד לפני נסיעתכם לווייטנאם.

מה חשוב לדעת על דונג וייאטנמי?

בסוף האיחוד המחודש של וייטנאם, בחודש מאי, בשנת 1978, אף המטבע דונג וייאטנמי עבר איחוד. המטבע החדש היה שווה ערך לדונג אחד של צפון וייטנאם, ול- 0.80 של דרום וייטנאם. בחודש ספטמבר, בשנת 1985, שערכו את הדונג הוויאטנמי מחדש, שהיה שווה ערך לעשרה דונגים ישנים. מעשה מקונן שכזה הסבה ליצירה של מעגל האינפלציה, שנמשך עד למחצית שנות התשעים. בתום האיחוד המחודש של וייטנאם, בשנת 1978, אף הדונג הוויאטנמי עבר איחוד.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *