שער הדינר העיראקי היציג היום – מחשבון המרה דינר עיראקי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדינר העיראקי היציג היום – מחשבון המרה דינר עיראקי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדינר העיראקי היציג היום – מחשבון המרה דינר עיראקי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - IQD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הדינר העיראקי לשקל

חישוב דינר עיראקי לשקלים במהירות:

10 דינר עיראקי לשקל
20 דינר עיראקי לשקל
30 דינר עיראקי לשקל
50 דינר עיראקי לשקל
75 דינר עיראקי לשקל
100 דינר עיראקי לשקל
200 דינר עיראקי לשקל
300 דינר עיראקי לשקל
400 דינר עיראקי לשקל
500 דינר עיראקי לשקל
600 דינר עיראקי לשקל
700 דינר עיראקי לשקל
800 דינר עיראקי לשקל
1,000 דינר עיראקי לשקל
2,000 דינר עיראקי לשקל

בקצרה על המטבע - דינר עיראקי:

עיראק ידעה בעשורים האחרונים לא מעט שינויים משמעותיים מאוד. נדמה כי אחד מהדברים היחידים שנשארו במדינה הוא המטבע הרשמי. אומנם גם המטבע הרשמי עבר לא מעט שינויים, אך במהות שלו הוא נשאר בדיוק אותו המטבע. המטבע הרשמי בעיראק נקרא דינר, וככל הנראה יצא לכם לשמוע אותו. לא מעט מיהודים שהגיעו לישראל מעיראק בוודאי זוכרים את הדינר שבו הם היו משתמשים בעבר. באמצעות מחשבון המרת דינר עיראקי לשקל תוכלו לקבל את השווי העדכני של הדינר אל מול השקל. כך תהיה לכם אפשרות להכיר את המטבע העיראקי בצורה קצת יותר טובה ומקיפה.

מחשבון המרת דינר עיראקי לשקל

המחשבון של אתר מחשבון בקליק נוצר על מנת להקל עליכם את ההמרה של מטבעות זרים. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו תרצו לדעת כמה שווה מטבע זר אל מול השקל. המחשבון המתקדם של אתר מחשבון בקליק הוא המקום שבו תוכלו לקבל מענה לשאלות האלה. בין שלל המטבעות שקיימות במחשבון, תהיה לכם אפשרות להמיר גם לדינר עיראקי. מחשבון המרה דינר עיראקי לשקל יאפשר לכם לקבל בכל רגע נתון סכומים שונים ביחס לשקל. כמובן שתוכלו להמיר את הדינר העיראקי לעוד מטבעות זרים אחרים. כך תוכלו להעריך את השווי שלו בצורה הרבה יותר טובה שלא משתמעת לשתי פנים.

דינר עיראקי

הדינר העיראקי הוא המטבע הרשמי של עיראק מזה שנים רבות. בעבר השטרות היו מודפסים עם דיוקנו של סדאם חוסיין, המנהיג המוכר ביותר של המדינה. אך מאז השתלטות ארצות הברית הוצאו שטרות אחרים שלא מכילים בתוכם את דיוקנו של סדאם חוסיין. הדינר העיראקי חווה לא מעט טלטלות כיאה לטלטלות שאותן עברה המדינה עצמה. בעזרתו של מחשבון המרה דינר עיראקי לשקל תוכלו לבצע המרה של המטבע לשקל. כמובן שתוכלו להשוות אותו גם לדולר או לכל מטבע אחר שעשוי לעניין אתכם. מהיום זה מאוד פשוט לבצע השוואה של מטבעות זרים לשקל או לכל מטבע אחר שבו תבחרו. אתר מחשבון בקליק שם לו למטרה להקל עליכם את מלאכת ההמרה עד כמה שאפשר.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *