שער פרנק של בורונדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק של בורונדי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער פרנק של בורונדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק של בורונדי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער פרנק של בורונדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק של בורונדי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - BIF
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פרנק של בורונדי לשקל

חישוב פרנק של בורונדי לשקלים במהירות:

10 פרנק של בורונדי לשקל
20 פרנק של בורונדי לשקל
30 פרנק של בורונדי לשקל
50 פרנק של בורונדי לשקל
75 פרנק של בורונדי לשקל
100 פרנק של בורונדי לשקל
200 פרנק של בורונדי לשקל
300 פרנק של בורונדי לשקל
400 פרנק של בורונדי לשקל
500 פרנק של בורונדי לשקל
600 פרנק של בורונדי לשקל
700 פרנק של בורונדי לשקל
800 פרנק של בורונדי לשקל
1,000 פרנק של בורונדי לשקל
2,000 פרנק של בורונדי לשקל

בקצרה על המטבע - פרנק של בורונדי :

בורונדי מנהיגה מדיניות של השתת המטבע שנקרא – פרנק של בורונדי. את הפרנק הבורונדי נהוג לחלק למאה סנטים, חרף העובדה שאף פעם לא הנפיקו מטבעות בסנטים, מאז בורונדי החלה להנפיק מטבעות משל עצמה. רק בעת שבה עשתה שימוש בורונדי בפרנקים קונגו הבלגיים, הנפיקו את הסנטים.

מחשבון המרת פרנק של בורונדי לשקל

על פי סקר שנעשה בתחום, נמצא כי בשיעור של שלושים ושלושה אחוזים מן האנשים בגיל הזהב אינם נוכחים ברשת האינטרנט. למרות שבאינטרנט אפשר להפיג את הבדידות ולמצוא בני זוג, ולעשות שימוש, למשל, בכל השירותים של קופת החולים או של הבנק. לכל אותם "יראים" בגיל הזהב מהאינטרנט, אנו אומרים, יש אתרי אינטרנט ממש לא מפחידים, בדיוק כמו האתר שיש בו מחשבון להמרת פרנק של בורונדי. אך עליכם לוודא, מיד לפני הטיסה לבורונדי, את שער ההמרה, וזאת משום שיש תנועה ערה בשערי החליפין, שעשויה לעבור שינויים מעת לעת.

מה חשוב לדעת על פרנק של בורונדי?

המטבע של פרנק הפך להיות המטבע הרשמי של בורונדי כבר במהלך 1916, בעוד בלגיה הקדימה לכבוש את המושבה הגרמנית לשעבר, והחליפה את המטבע הרופי המזרח אפריקאי הגרמני במטבע של פרנק הקונגו הבלגי. בורונדי עשתה שימוש במטבע של קונגו הבלגית עד לשנת 1960, ואז יצא לאור המטבע שנקרא פרנק של בורונדי, בורונדי החלה בהנפקה עצמאית של הפרנק הבורונדי כבר בשנת 1964. היה שיח רב של הנהגת מטבע משותף, שנקרא שילינג מזרח אפריקאי חדש, בשביל חמה מדינות אשר חברות בקהילה המזרח אפריקאית, עד לשלהי שנת 2015, אך הן טרם התממשו בפועל.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *