מחשבון לחישוב BMI | מחשבון לחישוב יחס גובה כנגד משקל

מחשבון בקליק » מחשבונים נפוצים ושימושיים » מחשבון לחישוב BMI | מחשבון לחישוב יחס גובה כנגד משקל

איך עובד מחשבון לחישוב BMI מאחורי הקלעים?

מחשבון לחישוב BMI הוא מהמחשבונים שנמצאים בשימוש התדיר ביותר באתר. באתר מחשבון בקליק תוכלו למצוא מגוון רחב של מחשבונים שכולנו נוכל להשתמש בהם. אך מחשבון BMI יאפשר לכם להכיר את המציאות בדיוק כמו שהיא. BMI זה בעצם מדד מסת גוף, המספק לכם פרספקטיבה טובה יותר. המדד הזה ממקם אתכם בהשוואה לאנשים אחרים בהקשר של עודף משקל. גם אם נדמה לכם כי אתם סובלים מעודף משקל, מוטב לכם לאמת זאת עם העובדות. לא מספיק רק שתחשבו שהמצב שלכם לא טוב, אלא רצוי שתאמתו זאת עם המציאות. מחשבון לחישוב BMI עושה בדיוק את העבודה החשובה הזאת.

מחשבון לחישוב BMI לחישוב יחס גובה כנגד משקל

המחשבונים של אתר מחשבון בקליק נוצרו על מנת להקל עליכם את מלאכת החישוב. כלומר אינכם צריכים לעבוד קשה עם נוסחאות סבוכות על מנת לקבל תשובה כזאת או אחרת. המחשבונים עושים את כל העובדה הקשה, ומספקים לכם את התשובה שאותה תרצו לדעת. כך בדיוק פועל גם מחשבון לחישוב BMI, המחשבון שיהפוך את סימני השאלה לסימני קריאה. המחשבון יסביר לכם בדיוק מהו מדד ה-BMI שלכם בהשוואה לשאר האנשים. כך תוכלו להבין האם לפי ההגדרה הרשמית אתם סובלים מעודף משקל. נדגיש כי מחשבון BMI שימושי גם עבור אלה שרוצים להבין האם הם סובלים מתת משקל.

חישוב BMI באופן מדויק – כל אחד יכול!

עד לא מזמן על מנת לחשב BMI הייתם פונים לאיש מקצוע? מהיום אתם יכולים לחשב BMI מהבית או מהעבודה ללא כל ידע מקצועי. מחשבון לחשוב יחס גובה כנגד משקל יספק לכם את התשובות הכי מדויקות. במחשבון של אתר מחשבון בקליק נמצאות הנוסחאות הכי נכונות שמאושרות על ידי ארגון הבריאות העולמי. כך שהתשובה שתקבלו במחשבון תהיה התשובה הכי נכונה – תשובה שכל איש מקצוע אחר היה נותן לכם אותה. מאוד יכול להיות כי אחרי השימוש במחשבון תגלו כי המצב שלכם לא כל כך חמור כמו שהיה נדמה לכם. תגלו כי למרות ההרגשה המשקל שלכם יחסית תקין ואינכם מוגדרים במצב של עודף או תת משקל.

מחשבונים נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *