מחשבון גיל – איך עושים חישוב גיל בצורה מהירה?

לפתיחת מחשבון גיל

גילו של בן אדם הוא פרט בסיסי במאפיינים שלו והוא רשום במרשם האוכלוסין, בתעודת הזהות, בדרכון ובתעודת הלידה. הגיל שלנו נמדד בצורה כרונולוגית אך ישנן מגוון תרבויות אשר מודדות את גיל האדם בצורות שונות. מרבית התרבויות מודדות את גיל האדם מהיום בו הוא נולד, אך ישנן תרבויות כגון התרבות הסינית הישנה אשר מחשיבה תינוק שזה עתה נולד כבן שנה. דת היהדות מחשבת את הגיל לפי לוח התאריך העברי אשר בנוי על מחזור הירח ומחזור השמש.

האזינו למדריך על מחשבון גיל

אנשים רבים מציינים את תאריך הלידה שלהם בהתאם ללוח השנה המקובל עליהם. מדינת ישראל רושמת בתעודות הזהות תאריכי לידה לפי הלוח העברי ולפי הלוח הגרגוריאני. אחרי מלחמת העולם השנייה המון אנשים עלו לארץ ישראל בלי תעודות לידה וכתוצאה מכך לא היה ניתן לדעת מה תאריך הלידה שלהם. ממשלת ישראל החליטה לרשום לאותם אנשים את התאריך 00.00 בתור תאריך לידתם.

מחשבון גיל

מדוע תאריך לידה של אדם חשוב בישראל?

תאריך הלידה של בן אדם חשוב מאוד מבחינת זכויות וזאת בשל העובדה כי מגוון רב של זכויות נקבעות לפי גילו של בן האדם. בין הזכויות השונות אשר נקבעות לפי גילו של הבן אדם ניתן למצוא את – זכות ההצבעה בבחירות, הזכות להינשא, היתר לעשן, היתר לשתות אלכוהול, זכויות בדיני עבודה, גיוס לצבא, האפשרות להוציא רישיון נהיגה, דיני מיסים, דיני ביטוח לאומי ועוד מגוון רחב של זכויות אשר נקבעות לפי גילו של האדם. ישנם מגוון רב של אנשים אשר מאמינים באסטרולוגיה ונומרולוגיה ולכן מייחסים חשיבות רבה לתאריך הלידה של הבן אדם.

צורת חישוב גיל האדם בתרבות המערבית היא על ידי כמות הזמן שעברה מיום הלידה של הבן אדם, עד לזמן הנוכחי. בתרבות המערבית מעגלים את השנה כלפי מטה בניגוד לתנ״ך שם מעגלים את השנה כלפי מעלה. האדם המבוגר ביותר בעולם אשר גילו אומת היא ז'אן לואיז קלמן הצרפתייה אשר הלכה לעולמה בגיל 122 ו- 164 ימים. הגבר המבוגר ביותר בעולם שגילו אומת הוא ג'ירואמון קימורה מיפן אשר הלך לעולמו בגיל 116 ו- 54 ימים.

מחשבון גיל

ישנם מגוון רב של אנשים אשר לא יודעים איך לחשב את הגיל שלהם בצורה המדויקת ביותר. במידה ואתם מעוניינים לחשב את הגיל שלכם בצורה המדויקת ביותר, ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון רב של אתרי אינטרנט שונים אשר מציעים מחשבוני גיל. מחשבון גיל מבוסס על שיטת הגיל השכיחה ביותר והיא לוח תאריכים לועזי. מחשבון הגיל מחשב לכם בצורה מהירה מהו גילכם, בני כמה תהיו בכל תאריך עתידי שתבחרו ואת הפרש הגילאים בין התאריך שלכם לבין התאריך שתבחרו. מחשבון גיל הוא מחשבון קל ופשוט ובו תצטרכו להזין את היום, החודש והשנה שתרצו ולאחר כמה שניות תקבלו תוצאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *