שער הלירה הטורקית היציג היום – מחשבון המרה לירה טורקית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הלירה הטורקית היציג היום – מחשבון המרה לירה טורקית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הלירה הטורקית היציג היום – מחשבון המרה לירה טורקית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - TRY
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה לירה טורקית לשקל

חישוב לירה טורקית לשקלים במהירות:

10 לירה טורקית לשקל
20 לירה טורקית לשקל
30 לירה טורקית לשקל
50 לירה טורקית לשקל
75 לירה טורקית לשקל
100 לירה טורקית לשקל
200 לירה טורקית לשקל
300 לירה טורקית לשקל
400 לירה טורקית לשקל
500 לירה טורקית לשקל
600 לירה טורקית לשקל
700 לירה טורקית לשקל
800 לירה טורקית לשקל
1,000 לירה טורקית לשקל
2,000 לירה טורקית לשקל

בקצרה על המטבע - לירה טורקית:

המטבע הרשמי של טורקיה וברפובליקה הטורקית של צפון קפריסין, הוא המטבע – לירה טורקית. השווי של המטבע הלירה הטורקית הינו 0.24 ₪.

מחשבון המרה של המטבע לירה טורקית לשקל

עם יד על הלב, אין כיום כמעט בעל עסק שאין ברשותו אתר אינטרנט אמתי, אבל כאשר מדובר אודות אתרים למכירת מוצרים, יש גם מעשי מרמה. יש אתרי אינטרנט שממש לא "מספקים את הסחורה" כפי שהם מתיימרים לעשות. וקיימים המון עסקים למסחר אלקטרוני שמלווים בהונאות. אבל, מאידך, יש גם אתרי אינטרנט אחרים, הרבה יותר בטוחים, שלא מתכוונים למכור לכם דבר, כי אם הם רק רוצים להעשיר את הידע הכללית שלכם. כמו למשל – אתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע לירה טורקית. רגע לפני שתעלו לטיסה לכיוון טורקיה, כדאי שתהיו ערוכים למצב, כי שערי החליפין של הלירה הטורקית מסוגלים לעבור שינויים באופן מתמיד, ויש לוודא מה הם בזמן הנכון.

מה חשוב לדעת על לירה טורקית?

המטבע הנצור של טורקיה, הלא הוא לירה טורקית, צולל לכדי שפל של כל הזמנים אל מול הדולר של ארצות הברית והאירו לאחרונה, בעוד הנשיא של טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן ממשיך להתאמץ, כאשר הביקורת לכל עבר נחרצת כנגדו, למען יוריד את הריבית, חרף עליית המחיר לצרכנים. הנפקה של הלירה הטורקית החדשה השיבה לשימוש את הכינוי קורוש, שהיה הגרסה הטורקית של המונח גרוש, אשר מהווה חלק מהמאה של הלירה הטורקית. בתחילת שנת 2005, החליפו את הלירה הטורקית הישנה בגרסה מחודשת, שבה נערך פיחות באומדן של אחד למיליון. על מטבעות הלירה הטורקית החדשה מופיע הדיוקן של אטאטורק כמאל מוסטפא, שהינו אבי האומה הטורקית, שאופיין בתור המייסד הרשמי של טורקיה המודרנית.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *