שער ההריבניה היציג היום – מחשבון המרה הריבניה לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער ההריבניה היציג היום – מחשבון המרה הריבניה לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער ההריבניה היציג היום – מחשבון המרה הריבניה לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - UAH
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הריבניה לשקל

חישוב הריבניה לשקלים במהירות:

10 הריבניה לשקל
20 הריבניה לשקל
30 הריבניה לשקל
50 הריבניה לשקל
75 הריבניה לשקל
100 הריבניה לשקל
200 הריבניה לשקל
300 הריבניה לשקל
400 הריבניה לשקל
500 הריבניה לשקל
600 הריבניה לשקל
700 הריבניה לשקל
800 הריבניה לשקל
1,000 הריבניה לשקל
2,000 הריבניה לשקל

בקצרה על המטבע - הריבניה:

אוקראינה היא מדינה מסקרנת מאוד השוכנת בסמוך לרוסיה. לא מעט ישראלים בוחרים לבקר במדינה מכיוון שהיא מציעה לא מעט אפשרויות שונות. באוקראינה ניתן למצוא מרכזי קניות זולים, לצד מקומות קסומים שלא יצא לכם לראות באף מדינה אחרת בעולם. אומנם המדינה שוכנת באירופה, אך המטבע המקומי בה נקרא הריבניה. הריבניה הוא מטבע שניתן להשתמש בו אך ורק באוקראינה ולא באף מדינה אחרת בעולם. מחשבון המרה הריבניה לשקל יאפשר לכם להכיר מקרוב את המטבע הזה. אם אתם הולכים לבקר באוקראינה מסיבה מסוימת, מוטב כי תשתמשו במחשבון שיאפשר לכם לבצע חישובים מסובכים בצורה פשוטה.

מחשבון המרת הריבניה לשקל

אתר מחשבון בקליק מציע מגוון רחב של מחשבונים בהם תוכלו להשתמש בחינם. בין שלל המחשבונים באתר תוכלו למצוא מחשבון המרת הריבניה לשקל. המחשבון יאפשר לכם לחשב ערכים שונים של הריבניה בהשוואה לשקל או לכל מטבע אחר שעולה לכם לראש. כך שאם תבצעו קניות שונות במהלך הביקור במדינה, תוכלו להבין בדיוק כמה אתם נדרשים לשלם. המחשבון יאפשר לכם לחשב כל ערך שאותו תרצו, לא משנה אם מדובר על ערך גבוה או נמוך. יתרה מכך, תוכלו לבצע השוואה של מטבעות זרים אחרים אל מול כל מטבע אחר. המחשבון מתעדכן על בסיס יומיומי, כך שהנתונים שתמצאו בו הם הנתונים הכי עדכניים שיש. נתונים שיאפשרו לכם לטייל באוקראינה מבלי שתמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד.

הריבניה האוקראינית

אוקראינה היא מדינה מקסימה, כזאת שמגיעים אליה לא מעט ישראלים בכל שנה. אך מה אפשר לספר על המטבע המקומי במטבע עבור התיירים הישראליים? על השטרות השונים תוכלו למצוא איורים של אישיים חשובים שהתפרסמו בהיסטוריה האוקראינית. המטבע הפך להיות רשמי במדינה מיד לאחר עצמאותה מברית המועצות. אומנם המדינה קיבלה את עצמאותה בשנת 1991, אך לקח מספר חודשים עד שהשיקו את המטבע באופן רשמי. עד לאותו הזמן הרובל הרוסי היה המטבע הרשמי של המדינה ביחד עם כל המדינות שהיו חברות בברית המועצות. מחשבון המרה הריבניה לשקל יאפשר לכם לחשב את הערך של המטבע גם אל מול הרובל הרוסי נכון להיום.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *