שער הפרנק CFA מערב אפריקני היציג היום – מחשבון המרה פרנק CFA מערב אפריקני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפרנק CFA מערב אפריקני היציג היום – מחשבון המרה פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפרנק CFA מערב אפריקני היציג היום – מחשבון המרה פרנק CFA מערב אפריקני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - XOF
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פרנק CFA מערב אפריקני לשקל

חישוב פרנק CFA מערב אפריקני לשקלים במהירות:

10 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
20 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
30 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
50 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
75 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
100 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
200 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
300 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
400 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
500 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
600 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
700 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
800 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
1,000 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל
2,000 פרנק CFA מערב אפריקני לשקל

בקצרה על המטבע - פרנק CFA מערב אפריקני:

אי ההסכמה שמקיפה את המטבע השנוי במחלוקת, הלא הוא – CFA מערב אפריקני למדינות מערב אפריקה, ממשיך לעורר רגשות בסתירה בין מי שנוטה להיאחז בנוסטלגיה הקולוניאלית, לבין מי שרואה במטבע זה כסוג של הצהרת עצמאות חיונית. אין זה משנה עם מי הצדק, לצורה מסוימת של איחוד מוניטארי יש המון סגולות בהיבטים של יציבות הממשל והכלכלה.

מחשבון המרת CFA מערב אפריקני

רגע לפני שאתם "עפים" למערב אפריקה, כדאי שתדעו, כי שער החליפין עשוי להשתנות ביום הטיסה שלכם, ולכן עליכם לבדוק אותו היטב בסמיכות לשעת הטיסה שלכם. על פי סקרים שנעשו להרגשת הנוחות של הישראלים בגלישה באינטרנט, נמצא כי בשיעור של שלושים וחמישה מהמבוגרים אינם חשים בטוחים באינטרנט, ואחרים טענו כי האינטרנט פשוט מפחיד אותם. ולהם אנו אומרים, אין לכם בכלל מה לדאוג, האתר שבו יש מחשבון להמרת CFA מערב אפריקני פשוט להתמצאות כללית.

מה חשוב לדעת על CFA מערב אפריקני?

נראה, על פניו, כי מרבית המדינות שנפגעו אחרי השגת העצמאות, בשנת 1960, החליטו להמשיך להיות מובלים במקביל למטבע – CFA מערב אפריקני ולהיוותר בסמיכות לפרנק. מי שלא עשתה זאת היא גינאה, שתשובתה הייתה שלילית בשנת 1958 במשאל עם. החלטה שכזאת המשיכה לעורר גלים וחילופי דברים, בפרט בתום הפיחות הקשה בחודש ינואר, בשנת 1994, שנמצא כי הוא מהווה טראומה עבור התושבים, כמו גם עבור המנהיגים.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *