שער הדולר של בליז היציג היום – מחשבון המרה דולר של בליז לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר של בליז היציג היום – מחשבון המרה דולר של בליז לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר של בליז היציג היום – מחשבון המרה דולר של בליז לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - BZD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה בליז לשקל

חישוב דולר של בליז לשקלים במהירות:

10 דולר של בליז לשקל
20 דולר של בליז לשקל
30 דולר של בליז לשקל
50 דולר של בליז לשקל
75 דולר של בליז לשקל
100 דולר של בליז לשקל
200 דולר של בליז לשקל
300 דולר של בליז לשקל
400 דולר של בליז לשקל
500 דולר של בליז לשקל
600 דולר של בליז לשקל
700 דולר של בליז לשקל
800 דולר של בליז לשקל
1,000 דולר של בליז לשקל
2,000 דולר של בליז לשקל

בקצרה על המטבע - דולר של בליז:

המטבע דולר של בליז מודפס על ידי החברה בבריטניה, שנקראת – THOMAS DE LA RUE LTD. כל סך שטרות הכסף מהבנק המקומי מופיעים שעל גביהם יש תמונה בהבלטה של המלכה אליזבת השניה. למי שאינו יודע, בליז הינה חברה בחבר העמים הבריטי, כאשר מובילת המדינה שלהם היא מלכת אנגליה. אסור לאזרחי בליז, בהתאם לחוק, להיות בעלי חשבון בבנק בדולר אמריקאי, בכך מגבה את עצמה הממשלה בחיזוק המטבע המקומי של בריטניה.

מחשבון המרת דולר של בליז לשקל

על מנת להתוודע לערך המדויק של דולר של בליז ביחס לשקל הישראלי, טוב תעשו באם תיכנסו לאתר האינטרנט שבו מוצג מחשבון להמרת הדולר של בליז לשקלים. יש הרבה בני אדם שפעולות במחשב גורמות להם להילחץ, כמו גם להימנע מהן לחלוטין. אבל מדובר בממשק ממש פשוט. עליכם להבין, כי קיימות כל מיני תנודות בשער החליפין, ועל כן, טוב תעשו אם תבחנו ממש בסמוך לנסיעתכם לבליז, את חשבון ההמרה לדולר של בליז לשקל.

מה חשוב לדעת על דולר של בליז?

על פי סעיף שישים ושניים, בחוק של הבנק המוביל של בליז, לבנק יש את הסמכות של הנפקה של אותן שטרות, או לחלופין של אותן מטבעות של דולר של בליז, אשר הנפיקה הרשות המוניטרית של בליז. בתחילת ינואר, של שנת 1981, הרשות המוניטרית של בליז הפכה את כל השטרות שהונפקו, בהתאם לפקודה של המטבעות, אשר נכנסה לתוקף ב- 1965, באמצעות המועצה שממונה על מטבעות.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *