שער הפסו הפיליפיני היציג היום – מחשבון המרה פסו פיליפיני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפסו הפיליפיני היציג היום – מחשבון המרה פסו פיליפיני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפסו הפיליפיני היציג היום – מחשבון המרה פסו פיליפיני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - PHP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פסו פיליפיני לשקל

חישוב פסו פיליפיני לשקלים במהירות:

10 פסו פיליפיני לשקל
20 פסו פיליפיני לשקל
30 פסו פיליפיני לשקל
50 פסו פיליפיני לשקל
75 פסו פיליפיני לשקל
100 פסו פיליפיני לשקל
200 פסו פיליפיני לשקל
300 פסו פיליפיני לשקל
400 פסו פיליפיני לשקל
500 פסו פיליפיני לשקל
600 פסו פיליפיני לשקל
700 פסו פיליפיני לשקל
800 פסו פיליפיני לשקל
1,000 פסו פיליפיני לשקל
2,000 פסו פיליפיני לשקל

בקצרה על המטבע - פסו פיליפיני:

המטבע הלאומי של רפובליקת הפיליפינים הוא המטבע – פסו פיליפיני. בשפה הטגלוג ובשפה הפיליפינית מוכר המטבע בשם פיסו. השווי של אחד מן המטבע הפסו הפיליפיני הינו שווה ערך ל- 0.062 ₪.

מחשבון המרה של המטבע פסו פיליפיני לשקל

על פי מחקר שבוצע לפני שלוש שנים, נמצא כי המון אנשים יראים מלהשתמש באינטרנט ובטכנולוגיה, מה שמכונה בעגה המקצועית – סייברפוביה. טכנולוגיות חדשות מרתיעות אותם. לרוב, תופעה זאת מאפיינת את גילאי ארבעים ויותר, וכן בקרב בני אדם שחויבו לעשות שימוש בדרכים אלו עם מעט הכוונה. פחדים שכאלו באים לידי ביטוי פאניקה ובכעסים. מה שעשוי להשפיע באופן שלילי על החיים המקצועיים והאישיים שלהם. ולכל אותן בריות אנו אומרים היום – הקץ לסייברפוביה, טבלו את רגליכם על הגחלים הבוערות, ותנסו אתרי אינטרנט יותר ידידותיים, כמו למשל – אתר האינטרנט של המרת המטבע פסו פיליפיני. מ- 1993 הוחל חוק הבנק המרכזי החדש, שלפיו הפסו הפיליפיני בדרך לכיוון של מטבע צף חופשי. על פניו עובדה זאת אפשרה ליהנות משערי החליפין  גבוהים באופן ניכר מהרמות שהוצמדו לפני זה, אך היא גרמה גם ליציבות של הפסו הפיליפיני.

מה חשוב לדעת על פסו פיליפיני?

המטבע פסו פיליפיני עבר פיחות באופן ניכר, מתחת השיטה של ההצמדה, אבל הפסו הפיליפיני הפך לעובדה של צפות חופשית, בתום החקיקה של הבנק המרכזי החדש של הפיליפינים בשנת 1993, כאמור לעיל. מהלך שכזה גרם ליתר יציבות למטבע הפסו הפיליפיני, ולמיגור של השוק השחור, אשר היה נוכח בתהליך של השיטה בהצמדה. ב- 1949, הקימו את הבנק המרכזי של הפיליפינים, ובמהלך שנות החמישים מה שהניע אותו היה שמירה על הצמדה לדולר. הדבר הפך ללא ישים בעליל, וזאת משום שהשוק השחור לפסו הפיליפיני התחיל מחוץ למערכת הקבועה, שבה המטבע הזה נסחר בצורה השגרתי ביחס של שלוש לאחד.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *