שער הדולר ניו זילנדי היציג היום – מחשבון המרה לדולר ניו זילנדי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר ניו זילנדי היציג היום – מחשבון המרה לדולר ניו זילנדי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר ניו זילנדי היציג היום – מחשבון המרה לדולר ניו זילנדי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - NZD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דולר ניו זילנד לשקל

חישוב דולר ניו זילנדי לשקלים במהירות:

10 דולר ניו זילנדי לשקל
20 דולר ניו זילנדי לשקל
30 דולר ניו זילנדי לשקל
50 דולר ניו זילנדי לשקל
75 דולר ניו זילנדי לשקל
100 דולר ניו זילנדי לשקל
200 דולר ניו זילנדי לשקל
300 דולר ניו זילנדי לשקל
400 דולר ניו זילנדי לשקל
500 דולר ניו זילנדי לשקל
600 דולר ניו זילנדי לשקל
700 דולר ניו זילנדי לשקל
800 דולר ניו זילנדי לשקל
1,000 דולר ניו זילנדי לשקל
2,000 דולר ניו זילנדי לשקל

בקצרה על המטבע - דולר ניו זילנדי:

המטבע דולר ניו זילנדי הינו המטבע הרשמי של ניו זילנד, ונהגו לסמנו בסמליל $ או לחלופין NZ$, על מנת לייחד אותו מכל מיני מטבעות שונים שמבוססים על דולר. שווי של אחד מן הדולר הניו זילנדי הינו שני ₪ ועשר אגורות.

מחשבון המרת דולר ניו זילנדי לשקל

רצינו להתחבר לפחד שלכם מפני גלישה ברשת האינטרנט, וגילינו כי קיימות שלוש תגובות שמאפיינות אותו – קיפאון, מאבק או מנוסה. מנגנון הפחד שפיתחתם כנגד האינטרנט נועד להציל אתכם, ומשום כך, הפחד שלכם נחשב לרגש משמעותי מאוד. ויש שיאמרו, כי מי שלא מפחד אינו שורד. אבל רגשות לחוד, ומציאות לחוד. תיכנסו לאתר הכי ידידותי שיש ברשת, לאתר המחשבון המרת דולר ניו זילנדי, תראו בעצמכם כמה הכול פשוט בו. שנייה לפני שאתם ממריאים לניו זילנד, מומלץ שתבינו, כי שערי החליפין של הדולר הניו זילנדי עשוי לעבור שינויים מעת לעת, ועל כן רצוי להיכנס שוב ולבדוק אותם.

מה חשוב לדעת על דולר ניו זילנדי?

עד לשנת 1967, ניו זילנד עשתה שימוש בפורמט הבריטי המוניטרי, שהיה דאז פני, פאונד ושילינג, ואחר כך ניו זילנד עברה למטבע דולר ניו זילנדי. הדולר הניו זילנד עבר כמה מתיחות פנים בשערי החליפין הקבועים שלו ביחד עם הדולר של ארצות הברית, עד לשנת 1985, ובשנה זאת הוא הוצא לחופשי. לדולר הניו זילנדי מצורפת היסטוריה של יותר ממאה ושישים שנים, כאשר ב- 1800, למשל, ניו זילנד עשתה שימוש במטבעות שלפני שהמטבע הבריטי נחשב ללגלי. ברם, לא נעשה כל שימוש פורמלי עד לשנת 1933, בעוד ניו זילנד הנפיקה את מטבעותיה הראשונים והרשמיים שלה, שהתבססו על הפאונד הבריטי, הפני או השילינג.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *