שער הדולר הג'ימייקני היציג היום – מחשבון המרה לדולר הג'ימייקני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר הג'ימייקני היציג היום – מחשבון המרה לדולר הג'ימייקני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר הג'ימייקני היציג היום – מחשבון המרה לדולר הג'ימייקני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - JMD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דולר גמייקני לשקל

חישוב הדולר ג'ימייקני לשקלים במהירות:

10 הדולר ג'ימייקני לשקל
20 הדולר ג'ימייקני לשקל
30 הדולר ג'ימייקני לשקל
50 הדולר ג'ימייקני לשקל
75 הדולר ג'ימייקני לשקל
100 הדולר ג'ימייקני לשקל
200 הדולר ג'ימייקני לשקל
300 הדולר ג'ימייקני לשקל
400 הדולר ג'ימייקני לשקל
500 הדולר ג'ימייקני לשקל
600 הדולר ג'ימייקני לשקל
700 הדולר ג'ימייקני לשקל
800 הדולר ג'ימייקני לשקל
1,000 הדולר ג'ימייקני לשקל
2,000 הדולר ג'ימייקני לשקל

בקצרה על המטבע - הדולר ג'ימייקני :

המטבע של מדינת ג'מייקה, אשר ממוקמת בים הקריבי, הוא המטבע דולר ג'ימייקני. מדינת ג'מייקה, שהיוותה חלק מן איי הודו המערבית הבריטית, בטרם שנהפכה, ב- 1962, למדינה עצמאית, לכל דבר ועניין.  השווי של אחד מן המטבע הדולר הג'ימייקני הינו שווה ערך ל- 0.020 ₪.

מחשבון המרה של המטבע דולר ג'ימייקני לשקל

על מנת להבין אתכם יותר טוב, חקרנו את הנושא, וגילינו כי יש מונח, שמכונה סייברפוביה, שבו נכללים הפחדים השכיחים מטכנולוגיה, כמו גם מהאינטרנט, בשביל בני אדם מכל רקע, מין וגילאים. ברור שמדובר אודות פחדים לגיטימיים, אומנם לרוב הינם אינם רציונליים, ובבסיסם הם פסיכולוגיים יותר. אך על מנת שתחשפו את הפחד האמתי שלכם, ותוכלו גם להתגבר עליו, הנכם חייבים לזהות את הסיבות לרגשות שלכם. תבחנו במידה ומחשבים וכן אינטרנט מפריעים לכם, או שתעשו הבחנה מבדלת באם הסיבה נגרמת כתוצאה מנקודת מבט עיקשת לשווא? אנו בטוחים שהאחרון יותר נשמע הגיוני, ולכן אנו מפצירים בכם, חדל עקשנות, הכירו אתרים יחידי סגולה, כגון – אתר האינטרנט של המרת המטבע דולר ג'ימייקני. ולא נסיים בלי המלצה חמה מאתנו, כידוע לכל, שערי החליפין של המטבע הדולר הג'ימייקני נוטים "להחליף את עורם" כמו נמר חברברות, כדאי שתבדקו אותם שוב, שנייה לפני העלייה למטוס.

מה חשוב לדעת על דולר ג'ימייקני?

בעקבות מאבק העצמאות של מדינת ג'מייקה, נוצר המטבע – דולר ג'ימייקני, שהיה מטבע חדש בראשית 1969. עם הזמן, הדולר המזרח הקריבי והדולר הבריטי של מדינת הודו המערבית היוו את המטבעות העיקריים של האי. בעוד הבנק בג'מייקה יצר את הדולר הג'ימייקני, הוא ביצע דצימלי של הדולר הג'ימייקני, באופן הזה שאפשר היה לחלק את המטבע לכדי סנטים. המטבע החדש נבדל מכל יתר מטבעות הדולרים באיי הודו הבריטית המערבית בדימוס, מתוך כך שכל המטבעות שסבבו את הדולר הג'ימייקני למעשה ביצעו חיקוי של הריאל הספרדי או לחלופין של הדולר האמריקני, כאשר המטבע של הדולר הג'ימייקני נשאר במהותו חצי לירה סטרלינג בריטי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *