שער האריארי היציג היום – מחשבון המרה אריארי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער האריארי היציג היום – מחשבון המרה אריארי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער האריארי היציג היום – מחשבון המרה אריארי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - MGA
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה אריארי לשקל

חישוב אריארי לשקלים במהירות:

10 אריארי לשקל
20 אריארי לשקל
30 אריארי לשקל
50 אריארי לשקל
75 אריארי לשקל
100 אריארי לשקל
200 אריארי לשקל
300 אריארי לשקל
400 אריארי לשקל
500 אריארי לשקל
600 אריארי לשקל
700 אריארי לשקל
800 אריארי לשקל
1,000 אריארי לשקל
2,000 אריארי לשקל

בקצרה על המטבע - אריארי:

המטבע אריארי הוא המטבע הרשמי של מדינת איראן. האריארי נחלק לכדי מאה דינר. מטבע של אחד מן האריארי הינו 0.000075 ₪.

מחשבון אריארי לשקל

בשביל מרבית החבר'ה הצעירים, הגישה לרשת האינטרנט מצטיירת בעיניהם בדיוק כמו גישה לחיים בריאים יותר, למעיינות מבורכים, וכיוצא בזה. יצאה הצהרה באמצעות האו"ם, כי גישה לאינטרנט כיום נחשבת בתור זכות לאנשים, והיא בהחלט איננה מותרות. ברם, המון אנשים מבוגרים, שאף פעם אינם עשו שימוש ברשת האינטרנט, לא ממש מבינים על מה כל הטררם הזה. מי שחווה קשיים בהדלקת מחשב, אפילו, לא יבין את המעלות הרבות של המדיה החברתית. ובתור התחלה, ללמוד להשתמש במייל או לצפות בחדשות דרך האינטרנט יהיה זה נהדר בשביל הקשישים, כמו גם להיכנס לאתרים עם מידע נגיש וחיוני, כמו למשל – אתר האינטרנט שמככב עבור כל מי שטס לאיראן, בטח לא אנחנו, מן הסתם, שעונה לשם המרת המטבע של אריארי. ואם אתם בכל זאת מכירים מישהו שטס לאיראן, תזהירו אותו ששערי החליפין של האריארי עומדים בפני שינויים תמידיים.

מה חשוב לדעת על אריארי?

הרבה תהפוכות עם חלוף השנים עבר הערך של המטבע אריארי. הסנקציות הבין לאומיות שהוטלו על איראן, החל משנות ה- 90, ועד לשנת 2015, אף הוסיפו לירידה בערך של האריארי. בעקבות ההסכם שנחתם עם המעצמות, בגין הרפיה של הסנקציות, בעבור הקפאה של תכנית הגרעין, ייצבו באופן ישיר את מצבה הפיננסי של איראן, אבל מאז יצאה מההסכם ארצות הברית, בשנת 2018, חוסר היציבות שב לתעתע באיראן, והמטבע הלאומי שלה ידע שפל חדש, שבעטיו התעוררה מחאה רחבת היקף במדינה. בשנת 2018, ידעה איראן שפל עצום במטבע האריארי, שלא ידעה שכמותו מאז הקמת איראן.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *