שער השילינג טנזני היציג היום – מחשבון המרה שילינג טנזני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער השילינג טנזני היציג היום – מחשבון המרה שילינג טנזני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער השילינג טנזני היציג היום – מחשבון המרה שילינג טנזני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - TZS
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה שילינג טנזני לשקל

חישוב שילינג טנזני לשקלים במהירות:

10 שילינג טנזני לשקל
20 שילינג טנזני לשקל
30 שילינג טנזני לשקל
50 שילינג טנזני לשקל
75 שילינג טנזני לשקל
100 שילינג טנזני לשקל
200 שילינג טנזני לשקל
300 שילינג טנזני לשקל
400 שילינג טנזני לשקל
500 שילינג טנזני לשקל
600 שילינג טנזני לשקל
700 שילינג טנזני לשקל
800 שילינג טנזני לשקל
1,000 שילינג טנזני לשקל
2,000 שילינג טנזני לשקל

בקצרה על המטבע - שילינג טנזני:

המטבע הרשמי של הרפובליקה המאוחדת של טנזניה, אשר ממוקמת במזרח אפריקה, הוא המטבע – שילינג טנזני. הבנק המרכזי של טנזניה הוא מי שמנהל ומנפיק את השילינג הטנזני. ערך השווי של השילינג הטנזני הינו 0.0014 ₪.

מחשבון המרת שילינג טנזני לשקל

אנחנו מבינים את הפחד שלכם מלגלוש באינטרנט. ביררנו קצת בנושא וגילינו כי מהבחינה הפיסית תרגישו תופעות, כגון – יובש בפה, רעד, עלייה בקצב הלב, הזעה, כמו גם סחרחורות. מההיבט הנפשי תחושו חוסר אונים, בהלה ופחד רבים. הרעיון להתגבר על כל התופעות הללו הוא להיכנס לאתר, שלא מחייב אתכם לבצע יותר מדי פעולות, כמו למשל – מילוי פרטים אישיים, כמו לדוגמה – האתר למחשבון של המרת המטבע – שילינג טנזני. כדאי שתהיו מודעים לעובדה, דקה לפני הטיסה שלכם לטנזניה, כי שערי החליפין עוברים טלטלות, ועל כן הם עשויים להשתנות מהפעם האחרונה שבדקתם, ומשום כך, תבדקו שוב, לפני הטיסה, ליתר ביטחון.

מה חשוב לדעת על שילינג טנזני?

המטבע שילינג טנזני החליף את המטבע של השילינג ממזרח אפריקה, כבר בשנת 1966. שוק המטבע חוץ הוא מי שקובע את הערך של השילינג הטנזני, משום שהינו מטבע צף חופשי. מדובר אודות המטבע הפורמלי של הרפובליקה המאוחדת של טנזניה. בתור מטבע צף, השילינג הטנזני לא מוצמד לכל יחידה מוניטרית שונה. לפני שנכנס לתמונה השילינג הטנזני, היו כל מיני מטבעות שונים בטנזניה, לרבות – רופי מזרח אפריקאי גרמני, או פלורין מזרח אפריקאי, או ריאל זנזיברי, או רופי מזרח אפריקאי, או רופי זנזיברי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *