שער הריאל תימני היציג היום – מחשבון מרה ריאל תימני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הריאל תימני היציג היום – מחשבון מרה ריאל תימני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הריאל תימני היציג היום – מחשבון מרה ריאל תימני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - YER
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ריאל תימני לשקל

חישוב ריאל תימני לשקלים במהירות:

10 ריאל תימני לשקל
20 ריאל תימני לשקל
30 ריאל תימני לשקל
50 ריאל תימני לשקל
75 ריאל תימני לשקל
100 ריאל תימני לשקל
200 ריאל תימני לשקל
300 ריאל תימני לשקל
400 ריאל תימני לשקל
500 ריאל תימני לשקל
600 ריאל תימני לשקל
700 ריאל תימני לשקל
800 ריאל תימני לשקל
1,000 ריאל תימני לשקל
2,000 ריאל תימני לשקל

בקצרה על המטבע - ריאל תימני :

המטבע הרשמי של תימן, הוא המטבע ריאל תימני. נהוג לחלק אותו, באופן טכני, למאה פילס, למרות שמטבעות שכאלו לא הונפקו מתקופת איחוד תימן. אחד מהמטבע הריאל תימני שווה ערך ל- 0.013 ₪.

מחשבון המרת ריאל תימני לשקל

למי שרשת האינטרנט מכניסה אותו "לסרטים" דהיינו – לחרדות, עליו להבין, כי מדובר אודות פחד שאיננו רציונלי, והן מוגזם למדי, שתוקף במיוחד את גיל הזהב. לעתים, תהיו מודעים למהות הפחדים, ולכך שהם ממש לא מציאותיים, ולכן, טוב תעשו אם תשלטו בפחדים שלכם, ותיכנסו, לדוגמה – לאתר של המחשבון להמרת ריאל תימני. עליכם להבין, כי שערי החליפין נוטים לשינויים תכופים, ויש לוודא לפני הנסיעה אותם בדיוק.

מה חשוב לדעת על ריאל תימני?

במאות השמונה עשרה והתשע עשרה, המטבע ריאל תימני קושר, באופן המסורתי למריה טראסה טאלר, שהיה מטבע בשימוש מרבי בתימן, בשל סחר בקפה מוקה עם צרפת, והוגשה בקשה מתימן כי התוצרת שלו תשולם על ידי טאלר. עם התקדמות מדינת תימן, היא פיתחה מטבע חוקי משלה. בתום האיחוד בין הרפובליקה הדמוקרטית העממית של תימן, לבין הרפובליקה הערבית של תימן, בשנת 1990, אף הדינר הדרומי, והן הריאל הצפוני נשאר כחלק מהליך חוקי בתקופת מעבר זאת. בחודש יוני, בשנת 1996, הוצא הדינר מכלל פעילות. ב- 1993, הונפקו המטבעות הראשוניים של הריאל התימני, בשביל רפובליקת תימן, כאשר הערך שלהן, בהשוואה לדולרים האמריקניים, ירדו באופן ניכר. מאמצע שנות התשעים, הריאל התימני ניתן לכדי המרה חופשית.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *