שער הריאל קמבודי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קמבודי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הריאל קמבודי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קמבודי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הריאל קמבודי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קמבודי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - KHR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ריאל קמבודי לשקל

חישוב ריאל קמבודי לשקלים במהירות:

10 ריאל קמבודי לשקל
20 ריאל קמבודי לשקל
30 ריאל קמבודי לשקל
50 ריאל קמבודי לשקל
75 ריאל קמבודי לשקל
100 ריאל קמבודי לשקל
200 ריאל קמבודי לשקל
300 ריאל קמבודי לשקל
400 ריאל קמבודי לשקל
500 ריאל קמבודי לשקל
600 ריאל קמבודי לשקל
700 ריאל קמבודי לשקל
800 ריאל קמבודי לשקל
1,000 ריאל קמבודי לשקל
2,000 ריאל קמבודי לשקל

בקצרה על המטבע - ריאל קמבודי:

המטבע הראשי של קמבודיה הוא המטבע – ריאל קמבודי. הריאל הקמבודי נודע בתפארתו החל משנת 1953, וכלה בשנת 1975, והחל משנת 1980 ועד לשנת 2022. הריאל הקמבודי האחד שווה ערך ל- 0.00079 ₪.

מחשבון המרת ריאל קמבודי לשקל

במידה ואתם סובלים מפחד נוראי מהאינטרנט, בוודאי אתם עושים כל מאמץ עילאי על מנת להימנע להתמודד פנים אל מול פנים עם הפוביה שלכם, אך זה עשוי להביא אתכם לסבול מהתקף חרדה. ברם, באם תתמודדו עם אותו פחד מהאינטרנט, תוכלו להקל על עצמכם. בתור התחלה, תיכנסו לאתר של המחשבון להמרה של המטבע ריאל קמבודי. רגע לפני הנסיעה לקמבודיה, כדאי שתהיו מודעים לעובדה, כי שערי החליפין משתנים בלי הרף, ולכן בטרם תעלו למטוס, תבדקו אותם בשנית.

מה חשוב לדעת על ריאל קמבודי?

המטבע ניכר בהרבה מכל שאר המטבעות, אבל בשנים האחרונות ניכרת ירידה מרובה של ערך המטבע ריאל קמבודי אל מול המטבעות השונים, ובשל כך, מקובל לקבל בתור תשלום דולר אמריקני. המטבע פיאסטר ההודכיני הוחלף לראשונה על ידי המטבע הריאל הקמבודי, בשנת 1953, בתום השגת העצמאות, אבל קמבודיה עברה ללא מערכת מוניטרית, במשך המשטר הקומוניסטי, ברשותו של החמר רוז', בין שנת 1975 לבין שנת 1980. הרעיון של ייצור הריאל הקמבודי בתחילה נועד שיהיה שווה ערך לפיאסטרה, המטבע של הודו הצרפתית, בתום קבלת קמבודיה את העצמאות, בשנת 1953. הודפסו כבר שטרות, אבל לא הפיצו אותם אף פעם. קמבודיה חזרה להנפיק את הריאל הקמבודי בשנת 1980, לא הרבה זמן בתום ההפלה של המשטר של פול פוט, ומאז ערכו רק הלך והתעצם.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *