שער הריאל עומאני היציג היום – מחשבון המרה ריאל עומאני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הריאל עומאני היציג היום – מחשבון המרה ריאל עומאני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הריאל עומאני היציג היום – מחשבון המרה ריאל עומאני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - OMR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ריאל עומאני לשקל

חישוב ריאל עומאני לשקלים במהירות:

10 ריאל עומאני לשקל
20 ריאל עומאני לשקל
30 ריאל עומאני לשקל
50 ריאל עומאני לשקל
75 ריאל עומאני לשקל
100 ריאל עומאני לשקל
200 ריאל עומאני לשקל
300 ריאל עומאני לשקל
400 ריאל עומאני לשקל
500 ריאל עומאני לשקל
600 ריאל עומאני לשקל
700 ריאל עומאני לשקל
800 ריאל עומאני לשקל
1,000 ריאל עומאני לשקל
2,000 ריאל עומאני לשקל

בקצרה על המטבע - ריאל עומאני:

המטבע שנקרא – ריאל עומאני הונפק כבר מאז שנת 1977, באמצעות הבנק המרכזי של עומאן. הריאל העומאני מהווה את המטבע הרשמי של סולטנות עומאן.

מחשבון המרת ריאל עומאני לשקל

יש כיום מנעד רב של בני אדם, שמאוד חוששים, בכל זמן נתון, לגלוש ברשת האינטרנט. אך להם אנו אומרים כיום – הסירו כל חשש מעל ללבכם. העובדה שאתם חוששים או יראים לגלוש באינטרנט, ותהא הסיבה אשר תהא, עשויה לעבוד לטובתכם, מפני שרשת האינטרנט חשופה אף למעשי מרמה, ובשל החשש שלכם, תוכלו לפני הגלישה באינטרנט להתנהל באופן יותר בטיחותי. אבל יש אתרים יותר בטוחים, כמו למשל – אתרים שיש בהם מחשבון להמרה של המטבע ריאל עומאני. אינכם צריכים להזדהות, כמו גם למסור פרטים אישיים. רגע לפני הטיול שלכם, עליכם לדעת, כי שערי החליפין משתנים חדשות לבקרים, לכן מומלץ לבדוק אותם שוב בטרם הנסיעה לעומאן.

מה חשוב לדעת על ריאל עומאני?

יודעי דבר מדווחים, כי המטבע בסדר גודל הרביעי הכי מוערך בכל רחבי תבל, במקביל למטבע הדינר הכוויתי, הלירה המלטזית הקודמת, או לחלופין הדינר הבחרייני, הוא, בלי עוררין על כך, המטבע שנקרא – ריאל עומאני. טרם שהגיעה שנת 1949, בעוד מדינת עומאן הוקמה באמצעות השטחים של המוסקט, או של העומאן, המטבע אשר הופץ במחזור היה, איך ולא – מטבע הרופי המפרץ. וכיוצא בזאת.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *