שער הריאל הקטרי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קטרי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הריאל הקטרי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קטרי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הריאל הקטרי היציג היום – מחשבון המרה ריאל קטרי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - QAR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ריאל קטרי לשקל

חישוב ריאל קטרי לשקלים במהירות:

10 ריאל קטרי לשקל
20 ריאל קטרי לשקל
30 ריאל קטרי לשקל
50 ריאל קטרי לשקל
75 ריאל קטרי לשקל
100 ריאל קטרי לשקל
200 ריאל קטרי לשקל
300 ריאל קטרי לשקל
400 ריאל קטרי לשקל
500 ריאל קטרי לשקל
600 ריאל קטרי לשקל
700 ריאל קטרי לשקל
800 ריאל קטרי לשקל
1,000 ריאל קטרי לשקל
2,000 ריאל קטרי לשקל

בקצרה על המטבע - ריאל קטרי:

המטבע הרשמי של מדינת קטר הוא המטבע – ריאל קאטרי. נהוג לכתוב את המטבע הריאל הקאטרי בשם הקיצור – QR. מטבע זה מתחלק למאה דירהם. הריאל הקאטרי שווה ערך ל- שמונים ושמונה אגורות.

מחשבון המרת ריאל קאטרי לשקל

באם אתם מפחדים מלהיכנס לאתרי האינטרנט, כדאי שתשימו לב שהפחד שלכם לא יהפוך חיש מהר לפוביה, ויחייב אתכם "לחשב מסלול מחדש", בכך שתשנו את כל הדינמיקה עם האינטרנט, מחויבת המציאות. תקשיבו לנו, הפחד שלכם הוא קיצוני מדי ואינו רציונלי, והוא ממש מגביל את החיים שלהם בצורה ניכרת וקטלנית. על מנת שתתקדמו בחיים, עוד שלב אחד, תתחילו עם אתר אינטרנט ידידותי למשתמש, לרבות – האתר שבו יש מחשבון להמרה של המטבע ריאל קאטרי. רצינו גם לסבר את אוזניכם. ממש לפני מועד הטיול, תיכנסו לאתר שוב לוודא את השערים של ההמרה, מכיוון ששער החליפין בעל נטייה לשינויים תמידיים.

מה חשוב לדעת על ריאל קאטרי?

עד לשלהי שנת 1966, במדינת קטר היה נהוג לעשות שימוש במטבע הרשמי, שנקרא המטבע הרופי ההודי, כאשר השם הפורמלי שלו היה – רופי המפרץ הפרסי. כאשר מטבע זה עבר פיחות, הייתה החלטה להחליף אותו, בדיוק כמו יתר המדינות במפרץ הפרסי, אשר עשו בו שימוש קבוע. עם נטישתו של המטבע הרופי, הוחלף באופן זמני המטבע למטבע שנקרא ריאל סעודי, ואחר כך חיש מהר עברו למטבע הריאל הקאטרי, שמשתווה בערכו ל- 1.065 רובי. כאשר דובאי עברה להימנות בין המדינות של איחוד האמירויות הערבית, עברו למטבע ריאל קאטרי, וזה התרחש בשנת 1973.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *