שער הרופי הפקיסטני היציג היום – מחשבון המרה לרופי הפקיסטני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הרופי הפקיסטני היציג היום – מחשבון המרה לרופי הפקיסטני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הרופי הפקיסטני היציג היום – מחשבון המרה לרופי הפקיסטני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - PKR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה רופי פקיסטני לשקל

חישוב רופי פקיסטני לשקלים במהירות:

10 רופי פקיסטני לשקל
20 רופי פקיסטני לשקל
30 רופי פקיסטני לשקל
50 רופי פקיסטני לשקל
75 רופי פקיסטני לשקל
100 רופי פקיסטני לשקל
200 רופי פקיסטני לשקל
300 רופי פקיסטני לשקל
400 רופי פקיסטני לשקל
500 רופי פקיסטני לשקל
600 רופי פקיסטני לשקל
700 רופי פקיסטני לשקל
800 רופי פקיסטני לשקל
1,000 רופי פקיסטני לשקל
2,000 רופי פקיסטני לשקל

בקצרה על המטבע - רופי פקיסטני:

המטבע הרשמי של פקיסטן, הוא המטבע – רופי פקיסטני. המקור של השם הרופי הפקיסטני מגיע מהמלים רופה או רופ, שמשמעותם כסף בניבים של המון הודו אריים. השווי של המטבע הרופי הפקינסטני הינו 0.018 ₪ .

מחשבון המרה של המטבע רופי פקיסטני לשקל

אחת מן החששות של בני האדם, המבוגרים שבינינו, מתבטא בגלישה ברשת האינטרנט, בשל דחייה של בני אדם יותר מבוגרים את הטכנולוגיה הדיגיטלית. ממצאי מחקר, שבוצע לאחרונה, מורים שחרף העובדה שיותר ויותר אנשים מבוגרים נכנסים לרשת האינטרנט, והמון מהם מתכתבים אתה בהצלחה במהלך העבודה היום יומית שלה, עדיין קיימים פערים דיגיטליים בין חלק ניכר מהם. כאשר מבוגרים עושים שימוש בפחות יישומים דיגיטליים ופחות גולשים ברשת, לעומת הצעירים. ולהם אנו אומרים – האם אתם דוגלים באמירה "העולם שייך לצעירים"?, כדי לשנות זאת, תתחילו להשתמש באינטרנט, בגלישה קודם כל לאתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע רופי פקיסטני. אנו מתריעים בפניכם, כי שערי החליפין של המטבע הרופי הארגנטינאי עשוי להשתנות כליל, ויש לבדוק אותו לפני היציאה הבאה לארגנטינה.

מה חשוב לדעת על רופי פקיסטני?

בתום קבלת העצמאות של פקיסטן מהבריטים ומהאוטונומיה מהודו, נכנס לשימוש המטבע רופי פקיסטני, כבר בשנת 1947. בראשית הדרך, הצמידו את הרופי הפקיסטני ללירה הבריטית, אשר הורשתה לצוף בחופשיות מאז שנת 1982. הערך של הרופי הפקיסטני ירד באופן תדיר בשנים שלאחר מכן, בעוד הייתה "הקפאה" של הכלכלה בפקיסטן. בעת קבלת העצמאות של פקיסטן, כאמור לעיל, הרופי הפקיסטני החליף את הרופי ההודי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *