שער הרופיה של מאוריציוס היציג היום – מחשבון רופיה של מאוריציוס סומלי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הרופיה של מאוריציוס היציג היום – מחשבון רופיה של מאוריציוס סומלי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הרופיה של מאוריציוס היציג היום – מחשבון רופיה של מאוריציוס סומלי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - MUR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה רופיה של מאוריציוס לשקל

חישוב רופיה של מאוריציוס לשקלים במהירות:

10 רופיה של מאוריציוס לשקל
20 רופיה של מאוריציוס לשקל
30 רופיה של מאוריציוס לשקל
50 רופיה של מאוריציוס לשקל
75 רופיה של מאוריציוס לשקל
100 רופיה של מאוריציוס לשקל
200 רופיה של מאוריציוס לשקל
300 רופיה של מאוריציוס לשקל
400 רופיה של מאוריציוס לשקל
500 רופיה של מאוריציוס לשקל
600 רופיה של מאוריציוס לשקל
700 רופיה של מאוריציוס לשקל
800 רופיה של מאוריציוס לשקל
1,000 רופיה של מאוריציוס לשקל
2,000 רופיה של מאוריציוס לשקל

בקצרה על המטבע - רופיה של מאוריציוס:

המטבע הרשמי של מאוריציוס הוא המטבע – רופיה של מאוריציוס סומלי, אשר מתחלק למאה סנטים.

מחשבון המרת רופיה של מאוריציוס סומלי לשקל

באם אתם סובלים מפוביה מהאינטרנט, כשרמת החרדה תגיע לסף שלה, אתם עשויים לחוש כל מיני תסמינים מוזרים, כדוגמת – נשימת יתר, הזעה או צמרמורת, יובש בפה, לחץ דם שיעלה, כאבי ראש, קצב לב מהיר, פרפרים בבטן, קשיי נשימה, לחץ בחזה, או לחלופין גם סחרחורות. עד כמה שזה נראה לכם כעת ממש קשה, הדרך היחידה לצלוח את כל הסימפטומים הללו היא להיכנס "לגוב האריות", אבל בקטנה. תיכנסו לאתר של מחשבון ההמרה של המטבע רופיה של מאוריציוס סומלי. רק שתדעו, ששער החליפין בעל נטייה תמידית לעבור שינויים, אז תבדקו שוב לפני שאתם מגיעים למאוריציוס.

מה חשוב לדעת על רופיה של מאוריציוס סומלי?

המטבע – רופיה של מאוריציוס סומלי יצא לאור כמטבע של מאוריציוס כבר ב- 1876. הממשלה בחרה בו בפרט מכיוון שלמאוריציוס היה זרם רב של רופי הודי, בתור הגורם המוביל להגירה מהודו למאוריציוס. כפועל יוצא, הרופי הופץ ברבים. על המטבע יש דודו, שהינו ציפור לאומית של מאוריציוס, אך ניתן לראות בה רק בתור מזכרת או בתור סמל. הדודו הוא בעל חיים שחי רק במאוריציוס, והוא נכחד כבר בשלהי המאה השבע עשרה. כמו כן, על המטבע של הרופיה של מאוריציוס הסומלי תבחינו גם בדגל של מאוריציוס, שיש בו ארבעה גוונים, כאשר כל אחד מהם מסמל משמעות שונה – הצבע הירוק מסמל את הצמחייה; הצבע האדום מסמל את העצמאות; הצבע הצהוב מסמל את אור השמש; ואילו הצבע הכחול מסמל את האוקיינוס ההודי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *