שער הרופיה האינדונזית היציג היום – מחשבון המרה רופיה אינדונזית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הרופיה האינדונזית היציג היום – מחשבון המרה רופיה אינדונזית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הרופיה האינדונזית היציג היום – מחשבון המרה רופיה אינדונזית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - IDR
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה רופי אינדונזי לשקל

חישוב רופיה אינדונזית לשקלים במהירות:

10 רופיה אינדונזית לשקל
20 רופיה אינדונזית לשקל
30 רופיה אינדונזית לשקל
50 רופיה אינדונזית לשקל
75 רופיה אינדונזית לשקל
100 רופיה אינדונזית לשקל
200 רופיה אינדונזית לשקל
300 רופיה אינדונזית לשקל
400 רופיה אינדונזית לשקל
500 רופיה אינדונזית לשקל
600 רופיה אינדונזית לשקל
700 רופיה אינדונזית לשקל
800 רופיה אינדונזית לשקל
1,000 רופיה אינדונזית לשקל
2,000 רופיה אינדונזית לשקל

בקצרה על המטבע - רופיה אינדונזית:

המטבע הרשמי של אינדונזיה הוא המטבע רופיה אינדונזית.  אינדונזיה היא מדינה שהמטבע הראשון שלה יושם כבר מראשית המאה התשיעית. השווי של אחד מן המטבע הרופיה האינדונזית הינו 0.00032 ₪.

מחשבון המרה של המטבע רופיה אינדונזית לשקל

נהוג לומר, כי מהפכת האינטרנט השפיעה באופן שונה על גברים או נשים. בהתחלת כניסת האינטרנט לחיינו, המשתמשים הסטריאוטיפיים היו הגברים, בשנות העשרים או בשנות השלושים לחייהם המוקדמות, בעודם הבית של הוריהם. חרף העובדה שטיבם של סטריאוטיפים להתבדות, המון נשים סבורות, כי הינן לא יכולות להתמקצע ברשת. זה היה בהתחלה, כיום פני הדברים שונים, ושני המינים "שוחים" ברשת האינטרנט. ואם זה המצב, אז למה שלא תיכנסו לאתר האינטרנט של המרת המטבע רופיה אינדונזית. אנו ממליצים לכם בחום, לוודא מה הם שערי החליפין של המטבע הרופיה האינדונזית לפני הטיסה, כי הם משתנים בלי הרף.

מה חשוב לדעת על רופיה אינדונזית?

את המטבע רופיה אינדונזית הנפיקה לראשונה בתחילת חודש אוקטובר, בשנת 1946, בעוד המטבע היפני נזנח לאנחות, בתום שהייתה הרופיה האינדונזית אמצעי למסחר עם התנחלויות הולנדיות. שמה המקורי של הרופיה האינדונזית ניתן לה על שם המטבע של מדינת הודו. במקביל לירידת המטבע היפני בתוך ההתיישבות הרפובליקנית המרכזית בג'אווה, ההולנדים חויבו להתמודד עם מצב בעייתי, ולכן ההולנדים חדלו מלהחליף כסף יפני בשנת 1946, על מנת להימנע מעודף של מלאי של המטבע היפני, אשר אינו הוצא. התושבים המקומיים נוהגים לכנות את הרופיה האינדונזית בשם פראק, כאשר המובן שלו בשפה האינדונזית הינו כסף.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *