שער הקרונה שבדית היציג היום – מחשבון המרה לקרונה השבדית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקרונה שבדית היציג היום – מחשבון המרה לקרונה השבדית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקרונה שבדית היציג היום – מחשבון המרה לקרונה השבדית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - SEK
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הקורונה השבדית לשקל

חישוב קרונה שבדית לשקלים במהירות:

10 קרונה שבדית לשקל
20 קרונה שבדית לשקל
30 קרונה שבדית לשקל
50 קרונה שבדית לשקל
75 קרונה שבדית לשקל
100 קרונה שבדית לשקל
200 קרונה שבדית לשקל
300 קרונה שבדית לשקל
400 קרונה שבדית לשקל
500 קרונה שבדית לשקל
600 קרונה שבדית לשקל
700 קרונה שבדית לשקל
800 קרונה שבדית לשקל
1,000 קרונה שבדית לשקל
2,000 קרונה שבדית לשקל

בקצרה על המטבע - קרונה שבדית:

המטבע שנקרא קרונה השבדית, אשר הוצמד לו הכינוי "הכתר השבדי", נודע בהתנהלותו בשבדיה מאז שנת 1873. מטבע של אחד מן הקרונה השבדית הינו שלושים וארבע אגורות.

מחשבון המרת קרונה השבדית לשקל

אנו מבינים שיש לכם סוג של חרדות מלהיכנס לרשת. אך בניגוד לפחד, חרדות הינן רגשות שאינן אפקטיביות מן ההיבט האבולוציוני. בעת תחושה של חרדות, למעשה, הגוף שלכם מונע מפחדים, אם כי לא קיים אף גורם שבאמת מאיים עליכם. חרף העובדה הזאת, נהוג לתפוס במובן הפסיכולוגי אף את החרדות בתור רגשות נורמטיביים וטבעיים. ואחרי שליבנו את העניין, והבנו שהכול בעצם פסיכולוגי, הגיע הזמן שתעשו את "טבילת האש שלכם" באתר אינטרנט מאוד סימפטית, כדוגמת האתר של מחשבון להמרה של המטבע קרונה השבדית. מיד לפני הטיסה שלכם לשבדיה, תבדקו שוב את שערי החליפין של הקרונה השבדית, כי היא נוטה להשתנות שוב ושוב.

מה חשוב לדעת על קרונה השבדית?

כאמור לעיל, כבר ב- 1873, הציגו את המטבע קרונה השבדית, על מנת שיחליף את המטבע ריקסדלר ריקסמינט, בשל הסכמים של האיחוד הסקנדינבי המוניטרי. בתום פירוק האיחוד הנ"ל, נורבגיה, דנמרק, וכמובן שבדיה גמרו אומר לשמור את שמות המטבעות הרשמיים שלהן. סיימו לייצר ב- 1902 את מטבעות הזהב, עד לשנת 1925. בשל מחסור במתכות, במשך מלחמת העולם הראשונה, את הברונזה החליף הברזל בין שנת 1917 לשנת 1919. אך בשנת 1927, המטבעות יוצרו שוב מכסף. במהלך מלחמת העולם השניה נודע מחסור במתכת, ובשל כך החליפו פעם נוספת את החרוט המוניטרי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *