שער הקיפ היציג היום – מחשבון המרה קיפ לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקיפ היציג היום – מחשבון המרה קיפ לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקיפ היציג היום – מחשבון המרה קיפ לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - LAK
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה קיפ לשקל

חישוב קיפ לשקלים במהירות:

10 קיפ לשקל
20 קיפ לשקל
30 קיפ לשקל
50 קיפ לשקל
75 קיפ לשקל
100 קיפ לשקל
200 קיפ לשקל
300 קיפ לשקל
400 קיפ לשקל
500 קיפ לשקל
600 קיפ לשקל
700 קיפ לשקל
800 קיפ לשקל
1,000 קיפ לשקל
2,000 קיפ לשקל

בקצרה על המטבע - קיפ :

המטבע קיפ הוא המטבע הרשמי של לאוס. השם ניתן לו מן המובן של מטיל.

מחשבון המרת קיפ לשקל

אנו מבינים את הפחד האמתי שלכם מלגלוש באינטרנט, כאשר הוא מהווה כתגובה לגירוי כל שהוא בזה הרגע, מפני שאתם מצפים שהאינטרנט יאיים ויסכן אתכם. זאת הסיבה שאתם מתחמקים ממנו, ומרגישים ממש משותקים, כמו גם קופאים, רק מעצם קיומו. ולכן, אתם צריכים להתחיל מממשק ידידותי למשתמש, כמו בדיוק האתר שיש בו את המחשבון להמרה של המטבע קיפ. אבל לפני שתטוסו ללאוס, עליכם שוב לבחון את שיעורי ההמרה של הקיפ, משום ששער החליפין אינו יציב, ומה שראיתם אתמול כבר אינו בתוקף היום.

מה חשוב לדעת על קיפ?

בהודו סין הצרפתית היה נהוג המטבע פיסטר, בין השנים 1885 לבין שנת 1952. ממשלת לאו החופשית בווינטיאן הנפיקה החל משנת 1945 ועד לשנת 1946, סדרה של מטבעות קיפ בטרם שהשלטונות בצרפת ישתלטו על המקום. הציגו שוב את הקיפ ב- 1955, כאשר הוא הגיע בתור תחליף לפיאסטר הצרפתי ההודו כיני. הוא הוצג עת מסוימת בטרם שהחלה שנת 1976, באזורים שנשלטו על ידי פאתט לאו. בחודש דצמבר, של שנת 1979, הקיפ של השחרור בדימוס של פאתט לאו הומר בקיפ לאו החדש, ביחס של מאה לאחד. המטבעות שהונפקו היו בערכים של עשר, עשרים וחמישים סנטים, עם כתוביות בלאו ובצרפתית עליהן. הם יוצרו מן החומר אלומיניום, כאשר באמצע היה חור, בדיוק כפי שנראים המטבעות הסיניים. הנפיקו זאת רק ב- 1952.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *