שער הקוואצ'ה מלאווי היציג היום – מחשבון המרה קוואצ'ה מלאווי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקוואצ'ה מלאווי היציג היום – מחשבון המרה קוואצ'ה מלאווי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקוואצ'ה מלאווי היציג היום – מחשבון המרה קוואצ'ה מלאווי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - MWK
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה קוואצ'ה מלאווי לשקל

חישוב קוואצ'ה מלאווי לשקלים במהירות:

10 קוואצ'ה מלאווי לשקל
20 קוואצ'ה מלאווי לשקל
30 קוואצ'ה מלאווי לשקל
50 קוואצ'ה מלאווי לשקל
75 קוואצ'ה מלאווי לשקל
100 קוואצ'ה מלאווי לשקל
200 קוואצ'ה מלאווי לשקל
300 קוואצ'ה מלאווי לשקל
400 קוואצ'ה מלאווי לשקל
500 קוואצ'ה מלאווי לשקל
600 קוואצ'ה מלאווי לשקל
700 קוואצ'ה מלאווי לשקל
800 קוואצ'ה מלאווי לשקל
1,000 קוואצ'ה מלאווי לשקל
2,000 קוואצ'ה מלאווי לשקל

בקצרה על המטבע - קוואצ'ה מלאווי :

המטבע הרשמי של האומה האפריקאית, של מלאווי, הוא המטבע קוואצ'ה מלאווי. הקוואצ'ה המלאווית החליפה את המטבע של הלירה המלאווית במהלך 1971, ועיצבו אותה בהתאם לדגם של הקוואצ'ה זמניאן השכנה.

מחשבון המרת קוואצ'ה מלאווי לשקל

לכל אותם המפחדים מפני גלישה באינטרנט, אנו מפצירים בפניכם לשוחח על הפחדים שלכם הללו עם מישהו קרוב, כך תבינו מה בדיוק מביא לקיום של הפחדים שלכם, וכאשר תראו כי באמת מבינים את התחושות שלכם לעומק, יהיה לכם הרבה יותר קל, למשל – להיכנס למחשבון של המרת קוואצ'ה מלאווי. ברם, במידה ותכננתם נסיעה בקרוב למלאווי, תדעו כי שערי החליפין מסוגלים להשתנות בלי הרף, וכמה שיותר קרוב לנסיעה שלכם, תיכנסו שוב למחשבון ההמרה, ותוודאו את שיעורי ההמרה הקונקרטיים לנסיעה שלכם.

מה חשוב לדעת על קוואצ'ה מלאווי?

כבר ב- 2012, המטבע קוואצ'ה מלאווי הורשה, באופן רשמי, להיות נסחר בחופשי אל מול כל מיני מטבעות, אשר אז הוא איבד חלק משמעותי מן הערך שלו לאור האינפלציה הקשה ששררה דאז, מההצמדה המקורית של הקוואצ'ה המלאווית ל- 2005, אל הדולר האמריקאי. כבר במהלך 1971, הציגו לראווה בפעם הראשונה את הקוואצ'ה המלאווית, ביחד עם שער החליפין של קוואצ'ה יחידה לשתי לירות מלאוויות, המטבע שהקוואצ'ה המלאווית החליף. הממשלה במלאוויה עיצבה את המטבע הזה בהתאם לסגנון של המטבע הקוואצ'ה הזמבית, שכבר ב- 1968 הוצג בזמביה לרשות הציבור. הפירוש המילולי של קוואצ'ה בצ'יצ'ווה הינו שחר, קרי הוא מסמל את השחר של העידן החדש לאחר קבלת העצמאות הכה נכספת.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *