שער הפרנק רואנדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק רואנדי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפרנק רואנדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק רואנדי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפרנק רואנדי היציג היום – מחשבון המרה פרנק רואנדי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - RWF
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פרנק רואנדי לשקל

חישוב פרנק רואנדי לשקלים במהירות:

10 פרנק רואנדי לשקל
20 פרנק רואנדי לשקל
30 פרנק רואנדי לשקל
50 פרנק רואנדי לשקל
75 פרנק רואנדי לשקל
100 פרנק רואנדי לשקל
200 פרנק רואנדי לשקל
300 פרנק רואנדי לשקל
400 פרנק רואנדי לשקל
500 פרנק רואנדי לשקל
600 פרנק רואנדי לשקל
700 פרנק רואנדי לשקל
800 פרנק רואנדי לשקל
1,000 פרנק רואנדי לשקל
2,000 פרנק רואנדי לשקל

בקצרה על המטבע - פרנק רואנדי:

בתחילת הדרך, בין שנת 1832, וכלה בשנת 1916, שלט בבלגיה הפרנק הבלגי, בתור המטבע החוקי. עם המעבר של מדינת בלגיה, ועוד מדינות של האיחוד האירופאי לאירו, הושם השימוש של המטבע – פרנק רואנדי..

מחשבון המרת פרנק רואנדי לשקל

שניונת לפני התכנון של הטיול הבא שלכם לרואנדה, מוטב תעשו באם תיכנסו למחשבון של המרת פרנק רואנדי, ותדעו, כי יש תנועתיות רבה בשערי החליפין, מה שמחייב אתכם להתעדכן בסמיכות לטיול. התפתחות רשת האינטרנט לכל הפלטפורמה בנושא של התקשורת העולמית, הביאה גולשים רבים להיות ניזונים, לעבוד או לחלופין לתקשר באמצעות רכישות ודליית אינפורמציה מאתרי האינטרנט, כאשר רבים הם החרדים לפרטיות שלהם, שפרוצה לעיני כל. אבל אל לכם לחשוש, באתר של מחשבון להמרת מטבעות לא יבקשו מכם נתונים פרטיים, כך שהחשאיות שלכם מובטחת.

מה חשוב לדעת על פרנק רואנדי?

במהלך 1916, הפך המטבע פרנק להיות המטבע הרשמי של מדינת רואנדה, בעוד בלגיה הקדימה לכבוש את המושבה הגרמנית דאז, ופרנק קונגו הבלגי החליף את הרופי מגרמניה של מזרח אפריקה. רואנדה עשתה שימוש עד שנת 1960 במטבע של קונגו מבלגיה, ואז עברו למטבע של פרנק רואנדי. רואנדה התחילה להנפיק פרנקים ייחודיים משלה כבר ב- 1964, כשנתיים בתום שקיבלה את עצמאותה. יש הצעה על הפרק כעת להכניס מטבע משותף, שנקרא שילינג מזרח אפריקאי חדש, לחמשת המדינות אשר חברות בקהילה של מזרח אפריקה. כאשר התכנון המקורי היה ליישם זאת עד שלהי שנת 2012, נכון לרגעים אלו, ההחלטה לא בוצעה הלכה למעשה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *