שער הפרנק גינאי היציג היום – מחשבון המרה פרנק גינאי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפרנק גינאי היציג היום – מחשבון המרה פרנק גינאי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפרנק גינאי היציג היום – מחשבון המרה פרנק גינאי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - GNF
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פרנק גינאי לשקל

חישוב פרנק גינאי לשקלים במהירות:

10 פרנק גינאי לשקל
20 פרנק גינאי לשקל
30 פרנק גינאי לשקל
50 פרנק גינאי לשקל
75 פרנק גינאי לשקל
100 פרנק גינאי לשקל
200 פרנק גינאי לשקל
300 פרנק גינאי לשקל
400 פרנק גינאי לשקל
500 פרנק גינאי לשקל
600 פרנק גינאי לשקל
700 פרנק גינאי לשקל
800 פרנק גינאי לשקל
1,000 פרנק גינאי לשקל
2,000 פרנק גינאי לשקל

בקצרה על המטבע - פרנק גינאי:

המטבע פרנק גינאי הינו המטבע הלאומי, אשר בו עושה שימוש האומה האפריקאית גינאה. היא עשתה שימוש במטבע השטח המשותף הפרנק עד שהגיעה לעצמאות, במהלך שנת 1958. הפרנק הגינאי נסחר באופן חופשי בין השווקים השונים של המטבעות הבין לאומיות.

מחשבון המרת פרנק גינאי לשקל

המון בני אדם, בעיקר מבוגרים, פיתחו פוביה בכל מה שקשור להתנהלות ברשת האינטרנט. בשל כך, מה הפלא, כשאנו אומרים להם להיכנס למחשבון המרת פרנק גינאי לשקל, הם כה נרתעים? אבל אנו אומרים לכל אותם אנשים, אל תדאגו, תיכנסו לקישור, וכבר הכול באתר יתבהר לכם חיש מהר. הכניסה למחשבון תבהיר לכם במדויק מה השווי של הפרנק הגינאי ביחס לשקל. וכדאי שתטמיעו, כי יש תנודות מסוימות בשער החליפין עם חלוף הימים, ובשל זאת משמעותי שתבחנו מקרוב, מבעוד מועד, עד כמה הפרנק הגינאי שקול לשקל הישראלי, רגע לפני שתנחתו בגינאה.

מה חשוב לדעת על פרנק גינאי?

רפובליקת גינאה נודעה פעם בכינוי גינאה הצרפתית. במציאות העכשווית הוצמד לה הכינוי גינאה קונקר, מתון הקשר של עיר הבירה שלה, על מנת לבדל אותה מן המדינה הסמוכה גינאה ביסאו. נכון להיום, דולר אמריקאי אחד שווה ערך לעשרת אלפים פרנקים גינאים. פרנק גינאי הינו בעצם הפרנק השני שבו משתמשים בתור המטבע של המדינה. בין שנת 1945 לבין שנת 1958 עשו שימוש בפרנק בשביל הקולוניות הצרפתיות של אפריקה, המושבות הצרפתיות באפריקה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *