שער הפטאקה היציג היום – מחשבון המרה פטאקה לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפטאקה היציג היום – מחשבון המרה פטאקה לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפטאקה היציג היום – מחשבון המרה פטאקה לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - MOP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פטאקה לשקל

חישוב פטאקה לשקלים במהירות:

10 פטאקה לשקל
20 פטאקה לשקל
30 פטאקה לשקל
50 פטאקה לשקל
75 פטאקה לשקל
100 פטאקה לשקל
200 פטאקה לשקל
300 פטאקה לשקל
400 פטאקה לשקל
500 פטאקה לשקל
600 פטאקה לשקל
700 פטאקה לשקל
800 פטאקה לשקל
1,000 פטאקה לשקל
2,000 פטאקה לשקל

בקצרה על המטבע - פטאקה:

בארצות הברית ובאסיה נודע השימוש לדולר, בין המאה השש עשרה לבין המאה העשרים, בעוד נעשה ייבוא שלו בהיקף מסחרי מסין. מטבע זה הוטבע לרוב במקסיקו, ומיד אחרי זה נודע בפיליפינים, בתור חלק מאיי הודו המזרחית הספרדית, בדרכים של סחר מנילה אקפולקו, וזאת על מנת שייסחרו המטבעות וכן יופצו במזרח הרחוק. הפורטוגלים התוודעו למטבע שכונה פטאקה מקסיקן. בשלהי המאה התשע עשרה, השתמשו בכל מיני גרסאות של דולרו או של פטאקה זה במקאו, באופן של הדולר הספרדי, ומטבעות אחרים של מחוז קנטון, או לחלופין דולרים בריטיים שנסחרו לדוגמה בהונג קונג.

מחשבון המרת פטאקה לשקל

במידה וכבר נכנסתם למחשבון ההמרה, על מנת להבין איך ממירים את מטבע הדולר של פטאקה לשקל, מיד תראו כיצד התהליך מאוד קל, ידידותי לגולשים, ומציעה גם תמיכה בשפה העברית. עליכם רק להיכנס למחשבון, להישמע להוראות ההדרכה שמופיעות באתר של מחשבון ההמרה, ואין זאת תורה מסיני באמת. אינכם חייבים לגלות כישרונות עילאיים, רק להיטיב לקרוא את הכתוב באתר, ולהתכתב בהצלחה עם ההנחיות שבו. מומלץ שתדעו, כי השוק חשוף ללא מעט תנודות של שערי החליפין, מה שדורש מכם להבין, כבר מראש, מה כמות המטבעות של פטאקה שהנכם מעוניינים להבין את המשמעות שלה בהיבט של המטבע הישראלי.

מה חשוב לדעת על פטאקה?

המטבע הראשון רק של מקאו יצא לאור כבר במשך 1952, שהייתה השנה של תום הטבעת מטבעות פטאקה האחרונים בשביל מזרח טימור. ממש באותה עת, החליפו במטבעות כל מה שנמדד בערך שמתחת לעשר פטאקות.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *