שער הפורינט הונגרי היציג היום – מחשבון המרה לפורינט ההונגרי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפורינט הונגרי היציג היום – מחשבון המרה לפורינט ההונגרי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפורינט הונגרי היציג היום – מחשבון המרה לפורינט ההונגרי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - HUF
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הפורינט ההונגרי לשקל

חישוב פורינט הונגרי לשקלים במהירות:

10 פורינט הונגרי לשקל
20 פורינט הונגרי לשקל
30 פורינט הונגרי לשקל
50 פורינט הונגרי לשקל
75 פורינט הונגרי לשקל
100 פורינט הונגרי לשקל
200 פורינט הונגרי לשקל
300 פורינט הונגרי לשקל
400 פורינט הונגרי לשקל
500 פורינט הונגרי לשקל
600 פורינט הונגרי לשקל
700 פורינט הונגרי לשקל
800 פורינט הונגרי לשקל
1,000 פורינט הונגרי לשקל
2,000 פורינט הונגרי לשקל

בקצרה על המטבע - פורינט הונגרי:

המטבע הלאומי של הונגריה הינו לפורינט הונגרי. הלפורינט ההונגרי הוצג לראווה כבר ב- 1946, כדי לייצב את הכלכלה הלאומית, בתום מלחמת העולם השניה. הנפקת ותחזוקת הלפורינט ההונגרי מתבצעת על ידי הבנק המרכזי של הונגריה. שווי של אחד מן הלפורינט ההונגרי הינו 0.10 ₪.

מחשבון המרת לפורינט הונגרי לשקל

חקרנו קצת לעומק על הפוביה שלכם מלהיכנס לאינטרנט, ומדובר בבסיס פיסיולוגי, אשר מתבטא אף בתחושות גופניות, כמו למשל – אישונים מורחבים, דפיקות לב חזקות ומואצות, דופק מהיר, יתר לחץ דם, וכיוצא בזאת. התחושות הגופניות קורות לכם בשל הפרשה של אדרנלין, שהינו הורמון שאמור לסייע לגוף שלכם להיערך מול מה שמאיים ומפחיד אתכם. הפחד נועד כדי לשמר את הערות שלכם, ולהכין אתכם על מנת לשרוד את האיום. אבל הכול הבל והבלים. ברגע שתיכנסו לאתר קליל, כמו לדוגמה – לאתר של המחשבון המרת לפורינט הונגרי, תתוודעו לקלות שבעניין, והפחד שלכם יתפוגג. בטרם שתיסעו להונגריה, רצוי שתדעו, כי שערי החליפין של הלפורינט ההונגרי יכולים להשתנות חדשות לבקרים, וטוב תעשו אם תבדקו אותם מבעוד מועד.

מה חשוב לדעת על לפורינט הונגרי?

המטבע לפורינט הונגרי לא צמוד לאף מטבע. הונגריה אינה בחרה ביורו, חרף העובדה שהינה חברה באיחוד האירופאי. הלפורינט ההונגרי שימש בתחילה בשנים שבין 1868 לבין 1892, אבל הלפורינט ההונגרי המודרני הוצג לראשונה בשנת 1946. מטבע זה הונפק באמצעות הבנק המרכזי הלאומי של הונגריה, שנהוג לכנותו בנק מגיאר נמזטי, שאחראי באופן ישיר על שמירת ערכו של הלפורינט ההונגרי, והוא נוסד בשנת 1924.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *