שער הלמפירה הונדורית היציג היום – מחשבון המרה ללמפירה הונדורית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הלמפירה הונדורית היציג היום – מחשבון המרה ללמפירה הונדורית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הלמפירה הונדורית היציג היום – מחשבון המרה ללמפירה הונדורית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - HNL
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה למפירה הונדורית לשקל

חישוב למפירה הונדורית לשקלים במהירות:

10 למפירה הונדורית לשקל
20 למפירה הונדורית לשקל
30 למפירה הונדורית לשקל
50 למפירה הונדורית לשקל
75 למפירה הונדורית לשקל
100 למפירה הונדורית לשקל
200 למפירה הונדורית לשקל
300 למפירה הונדורית לשקל
400 למפירה הונדורית לשקל
500 למפירה הונדורית לשקל
600 למפירה הונדורית לשקל
700 למפירה הונדורית לשקל
800 למפירה הונדורית לשקל
1,000 למפירה הונדורית לשקל
2,000 למפירה הונדורית לשקל

בקצרה על המטבע - למפירה הונדורית:

המטבע למפירה הונדורית מהווה את המטבע הרשמי של רפובליקת הונדורס. את הלמפירה ההונדורית הנפיקו לראשונה ב- 1931, כאשר הוא החליף את המטבע הפסו ההונדורי. מקור שמה על שם השליט היליד של הונדורס מן המאה השש עשרה, אשר נלחם אל מול השלטון הספרדי. השווי של אחד מן המטבע הלמפירה ההונדורית הינו 0.13 ₪ .

מחשבון המרה של המטבע למפירה הונדורית לשקל

מקורות מוסרים, כי הפחד מטכנולוגיה בכלל, ומהאינטרנט בפרט, נקרא אף טכנופוביה. מדובר אודות רתיעה או פחדים מהאינטרנט ומהטכנולוגיה המתקדמת, בעיקר ממחשבים. הטכנופוביה נפוצה הרבה יותר ממה שאתם משערים לעצמכם. בעצם, נאמר כי כל בני אדם סובלים ממעט עצבנות בהתמודדות שלהם עם טכנולוגיות חדשות. בעידן המודרני, שבו האינטרנט משתנה במהירות הבזק, תופעה זאת היא רק טבעית. ואנו שמחים לספר לכם, כי יש אתרים באינטרנט שבכלל לא ידרשו מכם ידע בטכנולוגיה. אתרים כדוגמת – אתר האינטרנט של המרת המטבע למפירה הונדורית. שנייה לפני שהמטוס ממריא להונדורס, עליכם להבין, כי שערי החליפין של המטבע הלמפירה ההונדורית משתנה תדיר, ויש להתעדכן מלכתחילה.

מה חשוב לדעת על למפירה הונדורית?

המטבע למפירה הונדורית הוצג לראשונה ב- 1931, בתור תחליף למטבע הפזו ההונדורסי. הצורה הטבעית שלה הגיעה רק בשנת 1950, כאשר נוסד הבנק המרכזי של הונדורס, במקביל להלאמת מערכת התשלומים הסדירה של הונדורס. חרף העובדה שהקונגרס הלאומי של הונדורס יצא בהצהרה רשמית, כי הלמפירה ההונדורית תהיה המטבע הרשמי בטרם תחילת שנת 1950, רק שנוסד הבנק המרכזי שלה הצליחה ממשלת הונדורס להנהיג את המטבע הזה בתור סטנדרט מוניטרי. בטרם תרחיש זה, היו קיימים רק שני בנקים בהונדורס, ולמרבית תושבי המקום נודעה גישה מצומצמת לשירותים פיננסיים.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *