שער הלירה הסורית היציג היום – מחשבון המרה לירה סורית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הלירה הסורית היציג היום – מחשבון המרה לירה סורית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הלירה הסורית היציג היום – מחשבון המרה לירה סורית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - SYP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה לירה סורית לשקל

חישוב לירה סורית לשקלים במהירות:

10 לירה סורית לשקל
20 לירה סורית לשקל
30 לירה סורית לשקל
50 לירה סורית לשקל
75 לירה סורית לשקל
100 לירה סורית לשקל
200 לירה סורית לשקל
300 לירה סורית לשקל
400 לירה סורית לשקל
500 לירה סורית לשקל
600 לירה סורית לשקל
700 לירה סורית לשקל
800 לירה סורית לשקל
1,000 לירה סורית לשקל
2,000 לירה סורית לשקל

בקצרה על המטבע - לירה סורית:

סוריה היא אחת מהמדינות הגדולות ביותר בעולם הערבי. אנו בתור ישראלים מכירים את סוריה בעיקר בגלל המלחמות שהיו לה עם ישראל. אך בעולם הערבי מדובר על מדינה עם אמירה חזקה, כזאת שמשפיעה על מדינות ערביות אחרות. כמובן שבשנים האחרונות מלחמת האזרחים במדינה היא זאת שתפסה את מלוא תשומת הלב. כתוצאה מחוסר היציבות במדינה, גם המטבע המקומי זוכה לעליות ומורדות. הלירה הסורית  היא המטבע המקורי, ככל הנראה יצא לכם לשמוע עליה. מחשבון המרה לירה סורית לשקל של אתר מחשבון בקליק יאפשר לכם להתעדכן בערך של המטבע. כך תוכלו לראות כיצד המלחמה במדינה משפיעה על ערכו בכל רגע נתון.

מחשבון המרת לירה סורית לשקל

סקרנים לדעת כמה שווה הלירה הסורית נכון להיום? אינכם צריכים לנסוע לסוריה על מנת לבחון זאת. הרי ישראלים לא מורשים להיכנס למדינה, ובכלל מדובר על מדינה מסוכנת מאוד בשנים האחרונות. על מנת לחשב את הערך של הלירה הסורית יהיה עליכם להיכנס לאתר מחשבון בקליק. האתר מציע מחשבון המרה לירה סורית לשקל שיאפשר לכם לקבל את תמונת המצב. אחרי שתזינו באתר את הסכום שאותו תרצו להמיר, המערכת המתקדמת תעשה את העבודה. תוך מספר שניות תקבלו את השווי של המטבע בהתאם לערך שאותו אתם הכנסתם. אם בעתיד יצא לכם לבקר במדינה תוכלו להשתמש במחשבון המתקדם לחשב את ההוצאות.

לירה סורית

בעזרתו של מחשבון המרת לירה סורית לשקל תוכלו לקבל היכרות ראשונה עם המטבע. מי שיצא לו לבקר בסוריה לפני כמה עשרות שנים בוודאי הכיר את המטבע. מדובר על המטבע הרשמי של סוריה כבר עשרות שנים, כזה שכל תושב מקומי מכיר. הלירה מחולקת ל-100 קירש, זאת למרות שכיום לא משתמשים בקירש בכלל. עד לשנת 1958 היה שילוב של כיתוב בערבית ביחד עם כיתוב בצרפתית. אך החל משנת 1958 המטבע מופק כאשר הכיתוב עליו בערבית בלבד. כמובן שקשה מאוד לתת אומדן מדויק לערך של המטבע מכיוון שהוא עובר טלטלות רבות. מחשבון המרת לירה סורית לשקל של אתר מחשבון בקליק יאפשר לכם לחשב בקלות את שוויו נכון להיום.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *