שער הלירה המצרית היציג היום – מחשבון המרה לירה מצרית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הלירה המצרית היציג היום – מחשבון המרה לירה מצרית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הלירה המצרית היציג היום – מחשבון המרה לירה מצרית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - EGP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה לירה מצרית לשקל

חישוב לירה מצרית לשקלים במהירות:

10 לירה מצרית לשקל
20 לירה מצרית לשקל
30 לירה מצרית לשקל
50 לירה מצרית לשקל
75 לירה מצרית לשקל
100 לירה מצרית לשקל
200 לירה מצרית לשקל
300 לירה מצרית לשקל
400 לירה מצרית לשקל
500 לירה מצרית לשקל
600 לירה מצרית לשקל
700 לירה מצרית לשקל
800 לירה מצרית לשקל
1,000 לירה מצרית לשקל
2,000 לירה מצרית לשקל

בקצרה על המטבע - לירה מצרית :

המטבע הרשמי של הרפובליקה הערבית של מצרים, הוא המטבע – לירה מצרית.  משתמשים בלירה המצרית בצורה שאינה פורמלית אף בחלקים מסודן, והן ברצועת עזה. השווי של המטבע הלירה המצרית הינו 0.20 ₪.

מחשבון המרה של המטבע לירה מצרית לשקל

הפוחדים מהעידן הדיגיטלי, על פי הגדרה מילונית, מסתמנים בחור הסובלים מהשפעות חברתיות מן העידן הדיגיטלי. המונח פוביה דיגיטלית מתייחס לכל מיני פחדים, אשר בהכרח מתקשרים לשינויים טכנולוגיים או לאבולוציה, תוך הכרה בהיתכנות של הדרה בשל התלות ההולכת וגוברת בטכנולוגיה מדי יום. ולכם אנו אומרים, כדאי שתתנסו, התחילו באתר קל לשימוש, כמו למשל – אתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע לירה מצרית. שנייה לפני שתנחתו במצרים, רצוי שתיווכחו, כי שערי החליפין של המטבע הלירה המצרית עשויים להשתנות חדשות לבקרים, ויש לבדוק אותם מראש.

מה חשוב לדעת על לירה מצרית?

במקום מטבע הפיאסטר, ב- 1834 הגיחה לעולם המצרי המטבע של לירה מצרית. היה תקן להנפקה של סדרת המטבעות החדשה, דו מתכתי, בשער קבוע של כסף וזהב. אך מטבע הפיאסטר לא מש מהעולם, והוא הפך לשווה ערך של סנט אחד. הלירה המצרית נקשרה ללירה שטרלינג מבריטניה עד שלהי שנת 1962. במצרים נפתח בנק מרכזי, בשנת 1961. הוא מוקם בקהיר, והפך את המטבע של הרפובליקה הערבית לסמכות במחזור הלירה המצרית. הערכת הלירה המצרית השתנתה ב- 1962, כאשר הצמידו אותה לדולרים. מטבע זה הופחת ביחד עם הדולר ב- 1973, ובעצמו ב- 1978.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *