שער הזלוטי הפולני היציג היום – מחשבון המרה לזלוטי הפולני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הזלוטי הפולני היציג היום – מחשבון המרה לזלוטי הפולני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הזלוטי הפולני היציג היום – מחשבון המרה לזלוטי הפולני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - PLN
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה זלוטי פולני לשקל

חישוב זלוטי פולני לשקלים במהירות:

10 זלוטי פולני לשקל
20 זלוטי פולני לשקל
30 זלוטי פולני לשקל
50 זלוטי פולני לשקל
75 זלוטי פולני לשקל
100 זלוטי פולני לשקל
200 זלוטי פולני לשקל
300 זלוטי פולני לשקל
400 זלוטי פולני לשקל
500 זלוטי פולני לשקל
600 זלוטי פולני לשקל
700 זלוטי פולני לשקל
800 זלוטי פולני לשקל
1,000 זלוטי פולני לשקל
2,000 זלוטי פולני לשקל

בקצרה על המטבע - זלוטי פולני:

המטבע הרשמי של פולין, הוא המטבע – זלוטי פולני. המטבע הזה הוצג לראשונה בפולין בשנת 1950. השווי של המטבע הזלוטי הפולני הינו 0.81 ₪.

מחשבון המרה של המטבע זלוטי פולני לשקל

החיים בעידן המודרני, בסמוך לטכנולוגיה בהתהוותה, גורמת ליותר ויותר בני אדם לפתח תלות תמידית ברשת האינטרנט. למרות שקיימים עדיין אנשים עם רגשות מעורבים כלפי האינטרנט, מרבית הגולשים בו מתקשרים באמצעות האינטרנט עם קרובי משפחה ועם חברים, מבצעים קניות של מזון ושל בגדים, או לחלופין מתנהלים דרך חשבון הבנק שלהם בצורה מקוונת, וכיוצא בזאת. ולפיכך, על מנת שתעמיקו את הידע שלכם ברשת האינטרנט, טוב תעשו באם תיכנסו לאתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע זלוטי פולני. עליכם לדעת כי שערי החליפין של הזלוטי הפולני אמורים להשתנות מעת לעת, ולפני יציאתכם לפולין, מומלץ לבחון אותם שוב.

מה חשוב לדעת על זלוטי פולני?

המטבע זלוטי פולני היה המטבע ששימש את פולין כבר במאות הארבע עשרה והחמש עשרה, בפרט מדוכסות גרמניה וכן רותניה. פולין, החל מ- 1496, יצרה מטבע לאומי, שהיה שווה ערך לשלושים גרושן של פראג, אשר כונה גרוסז הגיע מהמלה בגרמנית GROSCHEN או פולסקי זלוטי, כאשר המובן הוא פולני מוזהב, וזלוטי מכוון למטבעות מזהב ישנים. במשך המחצית השניה של המאה השמונה עשרה, בזמן שלטונו של סטניסלב אוגוסט פוניאטובסקי, קבעו את הזלוטי הפולני בתור המטבע הרשמי של פולין. בין השנים 1850 ועד לשנת 1917 החליף את הזלוטי הפולני המטבע הרובל הרוסי, ובין השנים 1917 ועד לשנת 1924 הוא הוחלף במטבע המארק הפולני. החזרה הגדולה שלו הייתה בשנת 1924, בתום תקופת ההיפר אינפלציה והכאוס המוניטרי, שקרו בזמן שאחרי מלחמת העולם הראשונה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *