שער הדולר של פיג'י היציג היום – מחשבון דולר פיג'י לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר של פיג'י היציג היום – מחשבון דולר פיג'י לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר של פיג'י היציג היום – מחשבון דולר פיג'י לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - FJD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דולר פיגי לשקל

חישוב דולר פיג'י לשקלים במהירות:

10 דולר פיג'י לשקל
20 דולר פיג'י לשקל
30 דולר פיג'י לשקל
50 דולר פיג'י לשקל
75 דולר פיג'י לשקל
100 דולר פיג'י לשקל
200 דולר פיג'י לשקל
300 דולר פיג'י לשקל
400 דולר פיג'י לשקל
500 דולר פיג'י לשקל
600 דולר פיג'י לשקל
700 דולר פיג'י לשקל
800 דולר פיג'י לשקל
1,000 דולר פיג'י לשקל
2,000 דולר פיג'י לשקל

בקצרה על המטבע - דולר פיג'י:

המטבע הלאומי של רפובליקת פיג'י, שהינה מדינת ארכיפלג, עם יותר משלוש מאות איים, הוא המטבע – דולר פיג'י. התוודענו לראשונה לקיומו, ב- 1867, אבל האיטרציה האחרונה שלו תועדה כבר משנת 1969. מטבע של אחד מן הדולר הפיג'י הינו שקל אחד וארבעים ושמונה אגורות .

מחשבון המרת דולר פיג'י לשקל

על פי משאל שנערך, נמצא כי יותר מעשרים אחוזים טוענים כי לא התמודדו על משרה מכיוון שהם חשים כי הם חסרי כישורים של אוריינות דיגיטלית, שכה מבוקשים כיום. בעוד שמונים האחוז הנותרים השיבו כי הם חפצים בכל מאודם לשפר את כישורי האוריינות הדיגיטלית שלהם. ואם אתם כבר בענייני שיפורים, כדאי שתתחילו את המסע שלכם בכניסה לאתר האינטרנט של מחשבון להמרת המטבע של דולר פיג'י, ומשם תכבשו את הפסגה הבאה. רגע לפני הגיעכם לפיג'י, כדאי שתבינו, כי שערי החליפין של הדולר הפיג'י נתונים לשינויים מדי רגע ברגע, ועל כן יש לבחון אותם מלכתחילה. 

מה חשוב לדעת על דולר פיג'י?

בטרם קיבלה פיג'י את עצמאותה מבריטניה, יצאה הגרסה המודרנית של המטבע דולר פיג'י. זה היה כבר ב- 1969, כאשר החליפו את הלירה הפיג'ית לפאונד פיג'י. ברם, מאז הערך של הדולר הפיג'י הורשה לנוע בחופשי בשוקי המטבע חוץ הבין לאומיים. הסרה של הדיוקן של המלכה אליזבת השניה מן המטבע הדולר הפיג'י, שיקפה שפיג'י זכתה לעצמאות, כאמור לעיל.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *