שער הדולר הליברי היציג היום – מחשבון המרה דולר ליברי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר הליברי היציג היום – מחשבון המרה דולר ליברי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר הליברי היציג היום – מחשבון המרה דולר ליברי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - LRD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ליברי לשקל

חישוב דולר ליברי לשקלים במהירות:

10 דולר ליברי לשקל
20 דולר ליברי לשקל
30 דולר ליברי לשקל
50 דולר ליברי לשקל
75 דולר ליברי לשקל
100 דולר ליברי לשקל
200 דולר ליברי לשקל
300 דולר ליברי לשקל
400 דולר ליברי לשקל
500 דולר ליברי לשקל
600 דולר ליברי לשקל
700 דולר ליברי לשקל
800 דולר ליברי לשקל
1,000 דולר ליברי לשקל
2,000 דולר ליברי לשקל

בקצרה על המטבע - דולר ליברי:

המונח דולר ליברי מתייחס באופן ישיר למטבע הרשמי של רפובליקת לבירה. את הדולר הליברי הציגו לראווה כבר ב- 1847, כאשר ליבריה הפכה באופן פורמלי למדינה עצמאית. הדולר הליברי הודפס ושמר על ערכו באמצעות הפעילות הערה של הבנק המרכזי של ליבריה, אשר נוסד בשנת 1999. הדולר הליברי מסתובב לצד של הדולר האמריקאי, משום הקשרים הענפים ההיסטוריים שבין ארצות הברית לליבריה. נהוג לסמל אותו כ- L$ בשוק מטבע החוץ.

מחשבון המרת דולר ליברי לשקל

באם אתם מתכוונים להגיע לבירת ליבריה, טוב תעשו באם תיכנסו מראש לאתר של המחשבון, בו תבחנו מה המשמעות של המרת דולר ליברי לשקל. עליכם להיות מודעים לעובדה, כי בשערי החליפין קיימות כל מיני תנודות חדשות לבקרים, מה שבוודאי ייאלץ אתכם להתעדכן במחשבון ממש לפני שתעלו על המטוס, הישר לליבריה. במידה ואם יש בינכם מי שדואג פן לא יסתדר עם אתר המרת המטבעות שברשת האינטרנט, נסביר כי הוא ממש קל להבנה, ואינו מחייב אתכם, כלל וכלל, להצטייד בכל ידע מקדים.

מה חשוב לדעת על דולר ליברי?

ליבריה התחילה את המסע שלה עם דולר ליברי, בתור המטבע המייצג והרשמי שלה, במקביל לעת שקיבלה עצמאות מן החברה האמריקאית לקולוניזציה, כבר ב- 1847. באותה העת, הדולר הליברי היה נהוג לשימוש במקביל לדואר האמריקאי, עד לתום שנת 1907, ואחר כך אימצה ממשלת ליבריה את הלירה המערב אפריקאית הבריטית באופן חוקי. ממשלת ליבריה הנפיקה שוב את הדולר הליברי כבר ב- 1943, על מנת להביא לכדי קידום את העצמאות הכלכלית של מדינת ליבריה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *