שער הדולר הטייואני היציג היום – מחשבון המרה לדולר טייואני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר הטייואני היציג היום – מחשבון המרה לדולר טייואני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר הטייואני היציג היום – מחשבון המרה לדולר טייואני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - TWD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דולר טייוואני לשקל

חישוב דולר טייואני לשקלים במהירות:

10 דולר טייואני לשקל
20 דולר טייואני לשקל
30 דולר טייואני לשקל
50 דולר טייואני לשקל
75 דולר טייואני לשקל
100 דולר טייואני לשקל
200 דולר טייואני לשקל
300 דולר טייואני לשקל
400 דולר טייואני לשקל
500 דולר טייואני לשקל
600 דולר טייואני לשקל
700 דולר טייואני לשקל
800 דולר טייואני לשקל
1,000 דולר טייואני לשקל
2,000 דולר טייואני לשקל

בקצרה על המטבע - דולר טייואני:

המטבע הרשמי של טייוואן הוא דולר טיוואני, שאותו מנפיק הבנק המרכזי של הרפובליקה של טיוואן מאז שנת 1949. השווי  אחד מן הדולר הטיוואני הינו אחת עשרה אגורות.

מחשבון המרה של המטבע דולר טיוואני לשקל

והרי לכם סקופ – אנשים בשיבה טובה, שעושים שימוש באתרי האינטרנט, כמדיות החברתיות, מתרועעים עם אחרים יותר מבני אדם שלא עושים בהן שימוש. על פי סקר שנעשה בתחום, נמצא כי בשיעור של קצת יותר משמונים אחוזים מהמבוגרים שעושים שימוש במדיות החברתיות, מתרועעים עם אחרים באופן יום יומי, כאשר רק כשישים ושלושה אחוזים מהקשישים שלא עושים שימוש במדיות החברתיות, מתרועעים עם אחרים מדי יום ביומו. ובכן, אם כבר למדתם לתפעל את הסושיאל מדיה, מה לא תיכנסו לאתר החביב עלינו, הלא הוא אתר האינטרנט של המרת המטבע של דולר טיוואני. דקה לפני תחילת המסע המרתק שלכם בטיוואן, כדאי שתפנימו, כי שערי החליפין של המטבע הדולר הטיוואני עומד להשתנות, מבלי שתפסיקו למצמץ, לכן, מומלץ בחום שתבדקו אותו מראש.

מה חשוב לדעת על דולר טיוואני?

למרות הפתיח של המאמר, נציין, כי המטבע דולר טיוואני החדש הפך למטבע הלאומי של טיוואן רק ב- 2000, כשהבנק המרכזי של רפובליקת טיוואן השתלט על הנפקתו מהבנק של טיוואן, וחידש את הפעילות שלו רק בשנת 1961. באמצע חודש יוני, של שנת 1949, ממשלת המחוז בטיוואן החליפה את מטבע הדולר הטיוואני הישן בחדש. ברם, הבנק של טיוואן המשיך בהנפקה של הדולר הטיוואני בחסותו. קודם כל, הדולר הטיוואני החדש היה בשימוש רק בטיוואן, אבל לאחר מכן, הוא הפך לאמצעי החליפין בכל מיני אזורים שנשלטים באמצעות רפובליקת סין, ובמלים יותר ברורות – האיים החיצוניים של קינמן, כדוגמת – מטסו ודאצ'ן.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *