שער הדולר הגיאני היציג היום – מחשבון המרה דולר גיאני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר הגיאני היציג היום – מחשבון המרה דולר גיאני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר הגיאני היציג היום – מחשבון המרה דולר גיאני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - GYD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה גיאני לשקל

חישוב דולר גיאני לשקלים במהירות:

10 דולר גיאני לשקל
20 דולר גיאני לשקל
30 דולר גיאני לשקל
50 דולר גיאני לשקל
75 דולר גיאני לשקל
100 דולר גיאני לשקל
200 דולר גיאני לשקל
300 דולר גיאני לשקל
400 דולר גיאני לשקל
500 דולר גיאני לשקל
600 דולר גיאני לשקל
700 דולר גיאני לשקל
800 דולר גיאני לשקל
1,000 דולר גיאני לשקל
2,000 דולר גיאני לשקל

בקצרה על המטבע - דולר גיאני:

מדינת גיאנה גאה להיות מיוצגת באמצעות המטבע – דולר גיאני. החל משנת 1839 הונהג המטבע של הדולר הגיאני בגיאנה הבריטית בדימוס. לרוב, מקצרים בסימן הדולר הגיאני, כאשר מסמנים אותו בתור $, או GY, שלא כמו מטבעות שונים שנקובים בדולרים.

מחשבון המרת דולר גיאני לשקל

חרף התקדמות הטכנולוגיה המטאורית, יש עדיין בריות שמפחדים ממנה כמו מאש. אך מה לעשות, לפעמים המציאות מחייבת להתכתב עם הטכנולוגיה, כמו למשל – שצריך להיכנס למחשבון של המרת דולר גיאני לשקל. הרינו ליידע אתכם, יש מנעד רב של תנודות, מרגע לרגע, לפחות תדיר, של שערי החליפין. ובשל כך, במידה והחופשה הבאה שלכם מתעתדת להיות בגיאנה, כדאי שתבחנו את המחשבון להמרת מטבעות כמה שיותר בסמיכות לתאריך החופשה שלכם.

מה חשוב לדעת על דולר גיאני?

כבר ב- 1965 הנפיקו את המטבע של דולר גיאני במקור, כאשר הסנטים לא היו בשימוש החל משנות התשעים, בשל, כאמור לעיל, הנוכחות של האינפלציה. החל בחודש אפריל, בשנת 2006, השתווה הדולר האמריקאי למאה ותשעים דולרים גיאניים. מאז 2000, חדלו להטביע מטבעות של סנטים ושל דולרים יחידים, כי אם רק בשווי ערך לחמישה ולעשרה דולרים, למרות שהשימוש בהם לא בשל הערך הנמוך שלהם. מאז שנת 1955 חולק הדולר הגיאני ליחידות של מאה סנטים, למרות שהן כבר לא בשימוש מחמת האינפלציה, כמובן.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *