שער הדולר הברוני היציג היום – מחשבון המרה דולר ברוני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדולר הברוני היציג היום – מחשבון המרה דולר ברוני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדולר הברוני היציג היום – מחשבון המרה דולר ברוני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - BND
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ברוני לשקל

חישוב דולר ברוני לשקלים במהירות:

10 דולר ברוני לשקל
20 דולר ברוני לשקל
30 דולר ברוני לשקל
50 דולר ברוני לשקל
75 דולר ברוני לשקל
100 דולר ברוני לשקל
200 דולר ברוני לשקל
300 דולר ברוני לשקל
400 דולר ברוני לשקל
500 דולר ברוני לשקל
600 דולר ברוני לשקל
700 דולר ברוני לשקל
800 דולר ברוני לשקל
1,000 דולר ברוני לשקל
2,000 דולר ברוני לשקל

בקצרה על המטבע - דולר ברוני:

המטבע הנהוג למסחר ברוניי הוא המטבע דולר ברוני. מאז שנת 1967, המטבע הפורמלי של סולטנות ברוניי הוא הדולר הברוני, כאשר קוד המטבע הוא BND. לרוב נהוג לסמן אותו בסימן של הדולר $, כמו גם בסימן $B, על מנת להבחין בין הדולר הברוני לבין שאר המטבעות שנקובים בדולרים.

מחשבון המרת דולר ברוני לשקל

שנייה לפני תכנון הטיול שלכם לברוניי, טוב שתדעו, כי יש תנודות רבות בשערי החליפין מעת לעת. ובשל כך, אנו ממליצים לכם לבדוק מלכתחילה את שיעורי המרת הדולר הברוני לשקל. קיימים עדיין אנשים שממש "מפחדים" מכל מה שמתקשר לאינטרנט. הם נרתעים ממנו כמו מאש. אבל לפעמים פשוט חייבים לקפוץ ישר למים, כדי לדעת לשחות. ועל כן, אנו מצהירים בזאת, כי איך שתיכנסו למחשבון של המרת דולר ברוני לשקל תתוועדו לממשק ממש פשוט, ודרככם בו תצלח.

מה חשוב לדעת על דולר ברוני?

הדולר הברוני נחלק למאה סנט. מנפיקים דולר ברוני באמצעות אוטוריטי מונטרי ברוניי, שמהווה את הרשות המוניטרית של ברוניי. בהתאם להסכם שנחתם כבר ב- 1967, בנוגע להחלפת מטבעות שבין סינגפור לבין ברוניי, כי אז הדולר של ברוניי ניתן להמרה בשתי הארצות הללו ביחד עם הדולר של סינגפור בערך דומה, ובלי כל עמלה. שינו את שם הדירקטוריון לחברה הנציבים של מלאיה ובורנאו הבריטית כבר במהלך 1952. הונפקו שטרות לכל מיני מדינות, לרבות ברוניי, על ידי חבר הנציבים ב- 1953. כינו את המטבע בשם הדולר המלאי ובורנאו הבריטית. במהלך 1967, החליפו את הדולר מלאיה ובורנאו הבריטית בשלושה סוגי מטבעות חדשים – הדולר הברוני, הדולר הסינגפורי, וכן רינגיט מלזי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *