שער הגורד היציג היום – מחשבון המרה גורד לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הגורד היציג היום – מחשבון המרה גורד לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הגורד היציג היום – מחשבון המרה גורד לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - HTG
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הגורד לשקל

חישוב גורד לשקלים במהירות:

10 גורד לשקל
20 גורד לשקל
30 גורד לשקל
50 גורד לשקל
75 גורד לשקל
100 גורד לשקל
200 גורד לשקל
300 גורד לשקל
400 גורד לשקל
500 גורד לשקל
600 גורד לשקל
700 גורד לשקל
800 גורד לשקל
1,000 גורד לשקל
2,000 גורד לשקל

בקצרה על המטבע - גורד:

המטבע הלאומי של רפובליקת האיטי הוא גורד. השם נגזר מן המונח גורדה, בשפה הצרפתית, למרות שהינו בכלל מבוסס על מטבע ספרדי ישן, שנקרא GORDOS. השווי של אחד מן המטבע הגורד הינו 0.031 ₪ .

מחשבון המרה של המטבע גורד לשקל

לאט לאט, ומבלי לשים לב, כולם כמעט נעשים תלויים ברשת. מהשכם בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה אנחנו מלווים בידיד נפש, הלא הוא מנוע החיפוש של גוגל. כל שאלה, תיענה על ידו. בשל העובדה כי הרשת פילחה כל שנייה מחייכם, הפחד להיות מוטרדים מפשעי סייבר הינו ממשי. לפעמים הפרטיות שלכם יכולה להיות מופרת. בשל כך, הפחד מגלישה ומחשיפה באינטרנט זהה לכל פוביה, שלאורה פלוני אלמוני מקשר פחד מהאינטרנט כהימנעות ממצב מסוים, פחדים או לחלופין חרדות. זאת ממש הפרעה של חרדות, שמסבה לנכות ניכרת בחיי האנשים, שגורמת להם להימנע מפעילות משמעותית. הכול טוב ויפה, אבל יש אתרים שאין בהם כל משמעות לפשעי סייבר, משום שהם לא מבקשים מכם אף פרט, אתרים כדוגמת – אתר האינטרנט של המרת המטבע של גורד. בטרם תממשו את הנסיעה שלכם להאיטי, תדעו ששערי החליפין של המטבע הגורד צפויים לעבור שינויים חדשות לבקרים, מה שמחייב אתכם לבחון שוב את השערים.

מה חשוב לדעת על גורד?

מחוץ להאיטי יש ביקוש מועט למטבע גורד, וזאת משום שהאיטי, מתוקף היותה מדינה קטנטונת למדי מההיבט הכלכלי, וכי היא לא יצואנית יותר מדי גדולה. את הגורד הפיצו קודם כל בתור מטבע ספציפי להאיטי, כבר ב- 1813. בטרם שהוצג, האיטי עשתה שימוש במטבע הליבר הקולוניאלי. מטבע זה הוצמד לליבה הצרפתי בשווי ערך של ליברה קולוניאלית אחת.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *