שער הגוארני היציג היום – מחשבון המרה גוארני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הגוארני היציג היום – מחשבון המרה גוארני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הגוארני היציג היום – מחשבון המרה גוארני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - PYG
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה גוארני לשקל

חישוב גוארני לשקלים במהירות:

10 גוארני לשקל
20 גוארני לשקל
30 גוארני לשקל
50 גוארני לשקל
75 גוארני לשקל
100 גוארני לשקל
200 גוארני לשקל
300 גוארני לשקל
400 גוארני לשקל
500 גוארני לשקל
600 גוארני לשקל
700 גוארני לשקל
800 גוארני לשקל
1,000 גוארני לשקל
2,000 גוארני לשקל

בקצרה על המטבע - גוארני:

המטבע הלאומי של הרפובליקה השלטת בפרגוואי הוא המטבע – גוארני. את הגוארני הנפיקו לראשונה ב- 1944, בעוד הוא ידע אינפלציה קשה בשנות קיומו. מטבע של אחד מן הגוארני הינו 0.00045 ₪.

מחשבון המרת גוארני לשקל

בעידן המודרני, שבו הכול מתנהל ברשת האינטרנט, יש מי שמעריץ אותה, ומאידך, יש מי שנחרד מכל ההמולה מסביב למדיום הנ"ל. המון בני אדם חשים פחד מעצם הרעיון. יש מי שמעז לשאול – היכן נמצא בכלל האינטרנט? כביכול עסקינן אודות ישות אחת, שנמצאת בתוך תיבה סגורה. רבים אינם חושבים באופן רציונלי על האינטרנט, מה שגורם להם להישאר מאחור. ועל כך אנו מאוד מצרים. תעשו השתדלות, תיכנסו לאתר ידידותי למשתמש, כמו למשל – אתר האינטרנט שיש בו מחשבון להמרת המטבע של גוארני, ומשם והלאה תזרמו. כדאי שתפנימו, כי שער החליפין של המטבע הגוארני נתון לשינויים חדשות כבקרים, ועל כן, יש לבחון אותו ברגע האמת.

מה חשוב לדעת על גוארני?

מקור השם של המטבע גוארני נלקח מהשפה הילידית הראשית ומהקבוצה האתנית בפרגוואי. מכיוון שהאינפלציה הייתה בשיאה, והייתה בעיה של אבטחת השטרות בפרגוואי, ממשלת פרגוואי גמרה אומר להנפיק מטבע חדש, אבל זה לא התממש. תכניות זיוף והיעדר מאפיינים של אבחה, ערערו את הגוארני. ב- 1943, אישרה הממשלה בפרגוואי שיחליפו את הפזו במטבע הגוארני הפרגוואי, בתור הליך חוקי. הוא הוחלף בשער חליפין שמטרתו הייתה עצירה לאלתר של האינפלציה, שהטרידה מאוד בימים דאז את הרפובליקה בפרגוואי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *