שער הבלבואה פנמי היציג היום – מחשבון המרה בלבואה פנמי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הבלבואה פנמי היציג היום – מחשבון המרה בלבואה פנמי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הבלבואה פנמי היציג היום – מחשבון המרה בלבואה פנמי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - PAB
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה הבלואה הפנמי לשקל

חישוב בלבואה פנמי לשקלים במהירות:

10 בלבואה פנמי לשקל
20 בלבואה פנמי לשקל
30 בלבואה פנמי לשקל
50 בלבואה פנמי לשקל
75 בלבואה פנמי לשקל
100 בלבואה פנמי לשקל
200 בלבואה פנמי לשקל
300 בלבואה פנמי לשקל
400 בלבואה פנמי לשקל
500 בלבואה פנמי לשקל
600 בלבואה פנמי לשקל
700 בלבואה פנמי לשקל
800 בלבואה פנמי לשקל
1,000 בלבואה פנמי לשקל
2,000 בלבואה פנמי לשקל

בקצרה על המטבע - בלבואה פנמי:

המטבע בלבואה פנמי נסחר בתור המטבע הרשמי של רפובליקת פנמה. הבלבואה הפנמי מוצמד ביחס של 1:1 לדולר האמריקאי. הבלבואה הפנמי מוטבע רק בתור מטבע, ביחד עם שטרות ממש נדירים של שבעה ימים, אשר אותם הנפיקו כפריטי אספנים החל ב- 1941, שמכניסים לכלכלה המקומית עד אלפי דולר בעבור כל אחד.

מחשבון המרת בלבואה פנמי לשקל

למי שמעוניין להגיע הישר לפנמה, כצעד ראשון, עליכם להיכנס למחשבון של המרת בלבואה פנמי לשקל. אנו ממש מזדהים עם היראה שלכם מפני כל מה שקורה ברשת האינטרנט. זה ברור מאליו. אבל אל תדאגו יותר מדי, לכל בעיה יש פתרון. תחפשו אחרי סרטוני הדרכה באינטרנט, שינחו אתכם להתמצא במחשבון זה. כדאי שתהיו מודעים לעובדה, כי קיים ערב רב של תנודות בשערי החליפין, שמתרחשות שוב ושוב, וזאת הסיבה המובילה שבעטיה אתם מוכרחים לבחון מבעוד מועד את השיעורים של המרת הבלבואה הפנמית לשקל.

מה חשוב לדעת על בלבואה פנמי?

המטבע בלבואה פנמי נקרא על שמו של החוקר הספרדי הדגול, הלא הוא ואסקו נוניז, מייסד, כמו גם, הכובש של היישוב האירופאי הראשון בפנמה. המטבע הבלבואה הפנמי יצא לאור בפעם הראשונה כבר ב- 1904, כאשר הוא החליף את המטבע שנקרא פסו קולומביאני, בעקבות תחילת העצמאות של פנמה מקולומביה. ביחד עם החופש הוכנסו מטבעות חדשות, של ערכי שתיים וחצי, חמש, עשר, עשרים וחמש וחמישים סנטים. בשלב מתקדם יותר, המטבעות כללו בעשיריות, ברביעיות, בחצאי ובאחד ורבע של מטבעות, ביחד עם גודל או עם הרכב מתכתי שזהים למטבעות אשר ארצות הברית הנפיקה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *