שער הביר היציג היום – מחשבון המרה ביר לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הביר היציג היום – מחשבון המרה ביר לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הביר היציג היום – מחשבון המרה ביר לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - ETB
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה ביר לשקל

חישוב ביר לשקלים במהירות:

10 ביר לשקל
20 ביר לשקל
30 ביר לשקל
50 ביר לשקל
75 ביר לשקל
100 ביר לשקל
200 ביר לשקל
300 ביר לשקל
400 ביר לשקל
500 ביר לשקל
600 ביר לשקל
700 ביר לשקל
800 ביר לשקל
1,000 ביר לשקל
2,000 ביר לשקל

בקצרה על המטבע - ביר:

המטבע הלאומי של הרפובליקה הדמוקרטית הפדרלית של אתיופיה הוא המטבע ביר, אותו מנפיקים באמצעות הבנק הלאומי של אתיופיה, אשר מנהל את הערך שלו. שמו שאלו משם המלה המקומית כסף. מטבע של אחד מן הביר הינו 0.064 ₪.

מחשבון המרת ביר לשקל

יש המאמינים, כי ידה של הטכנולוגיה העכשווית בכל, וכי היא משאירה את בני האדם נתונים לחסדי הטכנולוגיה. בני אדם כבר מזמן מודעים למצב הביש הזה, ונהיים מודאגים בפרט מהפחד פן הפרטיות שלהם באינטרנט תיפגע, מן ההבנה, כי הטכנולוגיה באינטרנט עושה שימוש במידע לשם איסוף ונקיטת פעולות לפיו. אבל אנו אנשי הבשורות הטובות היום – יש אתרים שלא מבקשים ממכם בכלל כל מידע, כמו למשל אתר האינטרנט של המרת המטבע של ביר. ומכיוון שאתם כבר ממש בוודאי סומכים עלינו, ניתן לכם טיפ קטן – שערי החליפין של המטבע הביר עשויים לעבור שינויים מזמן לזמן, ולכן טוב תעשו, אם רגע לפני הנסיעה לאתיופיה תבדקו שוב את שער החליפין של הביר.

מה חשוב לדעת על ביר?

בשוק המטבע חוץ, נהוג להחשיב את המטבע ביר בתור מטבע אקזוטי, או לחלופין בתור מטבע נסחר דל. כאשר התיעוד הראשון של הביר התרחש בימיה של מריה תרזה טאלר, על שמה של הקיסרית של האימפריה הרומית הקדושה דאז. מאז שנת 1994, הבנק הלאומי של אתיופיה נהג לנהל את ערך הביר אל מול כל מיני מטבעות, על ידי מערכת סבוכה, ציפה מלוכלכת. בהתאם למדיניות הזאת, הבנק המרכזי באתיופיה התערב לפעמים בשוקי מטבע החוץ, על מנת לבצע שינויים של הערך של הביר, כאשר הוא הניח, כי מעריכים אותו פחות מדי, או יותר מדי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *