מחשבון BMR או RMR | מחשבון שריפת קלוריות יומי

מחשבון בקליק » מחשבונים נפוצים ושימושיים » מחשבון BMR או RMR | מחשבון שריפת קלוריות יומי

איך עובד מחשבון BMR או RMR מאחורי הקלעים?

על מנת שתוכלו לשמור על משקל תקין יהיה עליכם לדעת כמה קלוריות שרפתם כל יום. ירידה במשקל על ידי חישוב קלוריות היא אחת מהדרכים הפופולאריות ביותר. לא מעט גברים ונשים כאחד מחשבים את צריכת הקלוריות היומית שלהם. אך כאשר מסתכלים על חישוב הקלוריות, אסור לשכוח לחשב את הקלוריות ששרפתם. בכל יום מחדש תוכלו למצוא אתכם שורפים כמות משתנה של קלוריות. מחשבון BMR נועד בדיוק כל מנת לאפשר לכם לבצע את החישוב הזה. המחשבון יציג בפניכם כמה קלוריות בממוצע אתם שורפים בכל יום. כך יהיה לכם קל יותר לדעת מהי צריכת הקלוריות היומית המומלצת עבורכם. כל אחד מאיתנו יכול לצרוך כמות משתנה של קלוריות בהתאם לרקע שלו.

מחשבון BMR או RMR

חשוב שתבינו כי כל אחד מאיתנו שורף קלוריות גם מבלי לבצע פעילות גופנית מסוימת. כמובן שמי שמבצע פעילות גופנית מגדיל את כמות הקלוריות היומית שאותה הוא שורף. מחשבון RMR של אתר מחשבון בקליק נועד על מנת לספק לכם את הבסיס. את כמות הקלוריות הבסיסית שאותה כל אחד אמור לשרוף בכל יום מחדש. לחישוב תוכלו להוסיף את כמות הקלוריות היומית שאותה תשרפו בפעילות גופנית מסוימת. הכי חשוב שתהיה לכם תמונת מצב מסוימת שעליה תוכלו להתבסס. כך יהיה לכם קל יותר להביא את עצמכם אל המקום שבו תמיד רציתם להיות. הרי אם לא תדעו כמה קלוריות אתם שורפים ביום, יהיה לכם קשה מאוד לדעת כמה קלוריות מותר לכם לצרוך.

מי אמור להשתמש במחשבון הזה?

מחשבון שריפת קלוריות יומי נועד לכל מי שרוצה לאכול בצורה מבוקרת. כל מי שמעוניין לרדת במשקל, ורוצה לעשות זאת על ידי חישוב צריכת קלוריות יומית. כל אחד מאיתנו צורך כמות שונה של קלוריות מכיוון שכל אחד מאיתנו שורף כמות שונה של קלוריות. ברגע שתבינו כמה אתם שורפים בכל יום ללא פעילות גופנית מיוחדת זה בהחלט יכול לסייע לכם. מחשבון RMR הופך את ההצלחה שלכם לבולטת הרבה יותר. אל תתחילו דיאטה מבלי שחישבתם תחילה כמה קלוריות אתם שורפים בכל יום מחדש.

מחשבונים נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *