שער הקצאל של גואטמלה היציג היום – מחשבון המרה לקצאל של גואטמלה לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקצאל של גואטמלה היציג היום – מחשבון המרה לקצאל של גואטמלה לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקצאל של גואטמלה היציג היום – מחשבון המרה לקצאל של גואטמלה לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - GTQ
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה קצאל של גואטמלה לשקל

חישוב קצאל של גואטמלה לשקלים במהירות:

10 קצאל של גואטמלה לשקל
20 קצאל של גואטמלה לשקל
30 קצאל של גואטמלה לשקל
50 קצאל של גואטמלה לשקל
75 קצאל של גואטמלה לשקל
100 קצאל של גואטמלה לשקל
200 קצאל של גואטמלה לשקל
300 קצאל של גואטמלה לשקל
400 קצאל של גואטמלה לשקל
500 קצאל של גואטמלה לשקל
600 קצאל של גואטמלה לשקל
700 קצאל של גואטמלה לשקל
800 קצאל של גואטמלה לשקל
1,000 קצאל של גואטמלה לשקל
2,000 קצאל של גואטמלה לשקל

בקצרה על המטבע - קצאל של גואטמלה:

המטבע הרשמי של גואטמלה הוא המטבע – קצאל של גואטמלה. מטבע זה הופיע לראשונה בשנת 1924, והקיצור שלו הינו – GTQ. השווי של מטבע הקצאל של גואטמלה הוא 42 אגורות.

מחשבון המרה של המטבע קצאל של גואטמלה לשקל

מומחים לדבר טוענים, כי החששות שלכם מטכנולוגיה בכלל ומהאינטרנט בפרט, נובעים מחוסר מידע. הפחד מהלא נודע מסוגל להסב לכם פחדים אמתיים מפני הגרוע מכל. למרות שקיימות מלכודות פוטנציאליות במהות של הטכנולוגיה המתפתחת והחדשה, היעד הראשי של הבינה המלאכותית הוא האינטרנט, שביכולתו לשפר את חיי החברה ואת חיי האנושות. ומשום כך, עליכם לטבול את עצמכם בטבילת האש, ולהיכנס לאתרים ידידותיים לגולשים, כמו למשל – אתר האינטרנט של המרת המטבע קצאל של גואטמלה. עליכם לדעת, כי שערי החליפין של הקצאל של גואטמלה נתון לשינויים, ויש לבדוק אותו שוב לפני הטיסה לגואטמלה.

מה חשוב לדעת על קצאל של גואטמלה?

המטבע קצאל של גואטמלה הופיע לראשונה כבר ב- 1924, כאמור לעיל, ושמו ניתן לו על שמה של ציפור הקצאל, וזאת כדי להנציח את השימוש של בני המאיה מקדם בנוצות הציפור בתור מטבעות. ב- 1925, הקצאל של גואטמלה החליף את המטבע הפסו הגואטמלי באופן רשמי, שהונפק ב- 1859, על מנת שיחליף את הריאל. עם ייסוד הבנק המרכזי של גואטמלה, בשנת 11926, הונפק המטבע הקצאל של גואטמלה בשווי של שישים פסו. בשל מהפכה פוליטית, שהתרחשה בשנת 1944, עברה גואטמלה ממשטר דיקטטורי לממשל יותר דמוקרטי. היא יסדה מחדש את הבנק ב- 1945, אשר השתלט על הנפקת הקצאל של גואטמלה ב- 1946.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *