שער הקורדובה היציג היום – מחשבון המרה קורדובה לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקורדובה היציג היום – מחשבון המרה קורדובה לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקורדובה היציג היום – מחשבון המרה קורדובה לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - NIO
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה קורדובה לשקל

חישוב קורדובה לשקלים במהירות:

10 קורדובה לשקל
20 קורדובה לשקל
30 קורדובה לשקל
50 קורדובה לשקל
75 קורדובה לשקל
100 קורדובה לשקל
200 קורדובה לשקל
300 קורדובה לשקל
400 קורדובה לשקל
500 קורדובה לשקל
600 קורדובה לשקל
700 קורדובה לשקל
800 קורדובה לשקל
1,000 קורדובה לשקל
2,000 קורדובה לשקל

בקצרה על המטבע - קורדובה:

המטבע הרשמי של ניקרגואה הינו המטבע – קורדובה. לכבודו של הרננדס פרנסיסקו דה קורדובה, שנולד במהלך 1912, אחד מן הקברניטים מספרד, שכבש את אדמות קורדובה, ניתן השם למטבע זה.

מחשבון המרת קורדובה לשקל

על מנת להתמודד עם הפוביה שלכם לגלוש באינטרנט, תפצירו בחברים טובים, או לחלופין בקרובי המשפחה שלכם, שלידם אתם מרגישים תחושה של ביטחון, שיציעו לכם רעיונות להתמודד נכונה עם הפחדים שלכם. תהיו סמוכים ובטוחים, כי חיש מהר תירגעו. הדבר יקבל משנה תוקף כאשר תצליחו להיכנס בכוחות עצמכם לאתר של המחשבון, לשם המרה של המטבע קורדובה. ברגע שתראו כמה שזה פשוט, כל הפוביות שלכם מהאינטרנט יתפוגגו כלעומת שבאו. באם מועד הטיסה שלכם לקורדובה אמור להיות בקרוב, כדאי שתטמיעו את העובדה, כי שער החליפין נוטה להשתנות המון פעמים, מה שמחייב אתכם לבדוק לפני הטיסה.

מה חשוב לדעת על קורדובה?

המקורות ההיסטוריים מעידים על המטבע של קורדובה, של ניקרגואה, אי שם בימי הרפובליקה של מרכז אמריקה, עת בה השתמשו במטבעות של כל מיני מדינות, כמו למשל – ארצות הברית, פרו, או בוליביה, וכיוצא בכך. בתום תקופה של תוהו ובוהו מוניטרי, ב- 1912, נוסד הבנק הלאומי של ניקרגואה, ומיד אז ממשלת אדולפו דיאז חוקקה את החוק של המרת המטבעות, בשנת 1912. בעקבות החוק הנ"ל נוצר מטבע הקורדובה, אבל בעקבות חוסר יציבות פוליטית בזמנים האלו, הקורדובה נשכחה עד למחצית שנת 1913.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *