שער הקונה הקרואטי היציג היום – מחשבון המרה לקונה קרואטי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הקונה הקרואטי היציג היום – מחשבון המרה לקונה קרואטי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הקונה הקרואטי היציג היום – מחשבון המרה לקונה קרואטי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - HRK
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה קונה קרואטי לשקל

חישוב קונה קרואטי לשקלים במהירות:

10 קונה קרואטי לשקל
20 קונה קרואטי לשקל
30 קונה קרואטי לשקל
50 קונה קרואטי לשקל
75 קונה קרואטי לשקל
100 קונה קרואטי לשקל
200 קונה קרואטי לשקל
300 קונה קרואטי לשקל
400 קונה קרואטי לשקל
500 קונה קרואטי לשקל
600 קונה קרואטי לשקל
700 קונה קרואטי לשקל
800 קונה קרואטי לשקל
1,000 קונה קרואטי לשקל
2,000 קונה קרואטי לשקל

בקצרה על המטבע - קונה קרואטי:

המטבע הרשמי של קרואטיה הוא המטבע – קונה קרואטי. פעם היה ממש קשה להשיג את הקונה הקרואטית, ואילו כעת ניתן להשיג אותה בלי כל בעיה, אף בנמל התעופה הישראלי, לפני הטיסה לקרואטיה. שווי הערך של קונה קרואטית אחת הינו 0.47 ₪.

מחשבון המרת קונה קרואטי לשקל

חקרנו קצת בנושא הפחד שלכם מהאינטרנט, וגילינו שיש לזה סימוכין של תיאוריות קוגניטיביות, שמקשרות בין מצבים, אמונות ותפיסות מוטעות לבין התפתחות של פחדים. כך לדוגמה – באם ניסיתם בעבר להתמודד בעצמכם עם הגלישה ברשת האינטרנט, ולא ממש צלחתם את התהליך, תחששו שיקטלגו אתכם בתור "בורים ועם הארץ", מה שימנע מכם לעשות שוב. על מנת להתמודד עם הפחדים הללו, תבקשו ייעוץ, אפילו מהילדים או מהנכדים שלכם, ותתחילו באתר אינטרנט שממש קל לתפקד בו, כגון – אתרי האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע – קונה קרואטי. דקה לפני שאתם שועטים לקראת המטוס לקרואטיה, שימו לב – שערי החליפין נתונים לשינויים תמידית, לכן, תבררו מידע נוסף לפני טיסתכם לקרואטיה.

מה חשוב לדעת על קונה קרואטי?

המטבע החוקי של קרואטיה, מזה 1994, הוא, כמובן, המטבע – קונה קרואטי. הקונה הקרואטית הראשונה הייתה שגורה בעת זמני המדינה העצמאית של קרואטיה, בתקופת מלחמת העולם השניה, אבל הפסיקו להשתמש בה בזמנים שבהם הייתה קרואטיה חלק אינטגרלי מיוגוסלביה. ב- 1994, החלו להשתמש בקונה הקרואטית העכשווית, במקום הדינר הקרואטי, בתור חלק מן המעבר לעצמאות של קרואטיה. שמו ניתן לו על שום שהיה נהוג במדינת קרואטיה בין השנים 1941 לבין שנת 1945, כאשר הפירוש המילולי שלו הוא בעצם דלק, משום שהוא למעשה "יונק" טורף זעיר, שנראה בדיוק כמו לנמייה מצויה. מקור השם של הקונה הקרואטית נשאב מתקופת ימי הביניים, שאז עשו שימוש בפרוות של דלק בתור מטבעות שעוברות הישר לסוחרים. כאשר לא נמצא קשר ישיר למטבע קרונה.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *