שער הפאונד (לירה שטרלינג) היציג היום – מחשבון המרה פאונד לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הפאונד (לירה שטרלינג) היציג היום – מחשבון המרה פאונד לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הפאונד (לירה שטרלינג) היציג היום – מחשבון המרה פאונד לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - GBP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה פאונד לשקל

חישוב פאונד (לירה שטרלינג) לשקלים במהירות:

10 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
20 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
30 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
50 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
75 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
100 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
200 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
300 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
400 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
500 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
600 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
700 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
800 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
1,000 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל
2,000 פאונד (לירה שטרלינג) לשקל

בקצרה על המטבע - פאונד (לירה שטרלינג):

המטבע הרשמי של בריטניה, הוא המטבע – פאונד – לירה שטרלינג. השווי של המטבע הפאונד – הלירה שטרלינג הינו 4 ₪ ושלושים וארבע אגורות.

מחשבון המרה של המטבע פאונד – לירה שטרלינג לשקל

על מנת לשמור על הפרטיות שלכם, כמו גם להגן עליכם מפני אתרים זדוניים וחורשי זימה, עליכם להיכנס רק לאתרי אינטרנט מומלצים ובטוחים לגמרי.  זאת ממש – עליכם לאתר ברשת תגובות וחוות דעת של כל מיני גולשים, ולעקוב אחריהן באם מדובר על אתר בטיחותי. כמו כן, תיוועצו עם הסביבה הקרובה שלכם, באם אתר כזה או אחר נחשב לבטוח בעיניהם. תעשו גם בדיקה בסושיאל מדיה, תבחנו לפי כמות התגובות, העוקבים והלייקים, שיכולה להעיד כי האתרים הללו הינם אמתיים ומבשרי טובות. יגענו ומצאנו עבורכם אתר בטוח, כדוגמת – אתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע פאונד – לירה שטרלינג. אך לפני המסע שלכם לבריטניה, כדאי שתבינו, כי שערי החליפין של הפאונד – הלירה שטרלינג נתונים לתנודות באופן גורף, ויש לוודא מה השער החליפין שלו מבעוד מועד.

מה חשוב לדעת על פאונד – לירה שטרלינג?

המטבע פאונד – לירה שטרלינג נחשב, כאמור לעיל, בתור המטבע הרשמי של בריטניה, לרבות בשטחים של איי התעלה ואי מאן, דרום ג'ורג'יה, איי הסנדוויץ' הדרומיים, או הטריטוריה הבריטית האנטרקטית. כמו כן, זימבבואה, בתור מדינה אפריקאית, עושה שימוש במטבע זה בתור המטבע הרשמי שלה, במקביל לדולר זימבבואה. מדובר אודות אחד המטבעות היחידים בעולם, כאשר סוחרים עוקבים אחריו בסמיכות מכל עבר. קיימים המון מטבעות שנקשרים לפאונד – הלירה שטרלינג, כמו לדוגמה – מטבע סקוטלנד, פאונד גיברלטר, צפון אירלנד, גרנזי פאונד, פאונד מנקס, או פאונד איי פוקלנד, וכיוצא בזה. מטבע זה נכנס לתוקפו כבר ב- 1707, בעוד סקוטלנד התאחד ביחד עם אנגליה, על מנת ליצור מדינה אחת. למרות זאת, ההנפקה של מטבע זה מתוארכת לשנת 760.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *