שער הלירה הלבנונית היציג היום – מחשבון המרה ללירה לבנונית לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הלירה הלבנונית היציג היום – מחשבון המרה ללירה לבנונית לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הלירה הלבנונית היציג היום – מחשבון המרה ללירה לבנונית לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - LBP
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה לירה לבנונית לשקל

חישוב לירה לבנונית לשקלים במהירות:

10 לירה לבנונית לשקל
20 לירה לבנונית לשקל
30 לירה לבנונית לשקל
50 לירה לבנונית לשקל
75 לירה לבנונית לשקל
100 לירה לבנונית לשקל
200 לירה לבנונית לשקל
300 לירה לבנונית לשקל
400 לירה לבנונית לשקל
500 לירה לבנונית לשקל
600 לירה לבנונית לשקל
700 לירה לבנונית לשקל
800 לירה לבנונית לשקל
1,000 לירה לבנונית לשקל
2,000 לירה לבנונית לשקל

בקצרה על המטבע - לירה לבנונית:

המטבע הרשמי של לבנון הוא המטבע – לירה לבנונית.  הינה נהוג פעם לחלק אותה למאה פיאסטרים, אבל בעקבות בואה של אינפלציה ניכרת, במשך מלחמת האזרחים בלבנון בין שנת 1975 לבין שנת 1990, חדלו להשתמש בתת חלוקה זאת. השווי של מטבע הלירה הלבנונית הינו 0.0021 ₪ .

מחשבון המרה של המטבע לירה לבנונית לשקל

מומחים לדבר טוענים, כי בעוד כחמישים שנים, השימוש ברשת האינטרנט יהיה מאוד שכיח ומחויב המציאות ממש כמו החמצן לנשימה. הגלישה באינטרנט תהווה נורמה, ולא ניתן יהיה לחיות בלעדיה. מומחים משערים שמן התקדמות מופלאה וכלה בהתפתחויות דיסטופיות, יהיה מנעד רב של היתכנויות מפתיעות, בשביל העולם. אז למה לכם באמת להמתין עוד חמישים שנים? הצטרפו למהפכה כבר עכשיו, ותתחילו בכניסה לאתר האינטרנט של מחשבון להמרה של המטבע לירה לבנונית. ולא נוכל שלא לספק לכם טיפ, שתדעו כי שערי החליפין של המטבע הלירה הלבנונית מתחלפים חדשות לבקרים, ויש לבחון אותם מלכתחילה.

מה חשוב לדעת על לירה לבנונית?

בלבנון היה נהוג להשתמש בלירה העות'מאנית עד לימי מלחמת העולם הראשונה. כאשר ב- 1918, בתום נפילת האימפריה העות'מאנית, עברו להשתמש בלירה המצרית. כאשר ניתנה השליטה על לבנון ועל סוריה, הצרפתים החליפו את הלירה המצרית במטבע חדש, עבור לבנון וסוריה, הלא הוא המטבע לירה לבנונית, שנצמד לפרנק הצרפתי בערכו. מדינת לבנון, החל משנת 1925, הנפיקה מטבעות משלה. וב- 1939, המטבע הלבנוני הופרד באופן פורמלי מהמטבע של רוסיה, למרות שהוא עדיין נקשר לפרנק הצרפתי והיה אפשרי להחליף אותו במטבע הסורי.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *