שער הכתר הנורבגי היציג היום – מחשבון המרה לכתר נורבגי לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הכתר הנורבגי היציג היום – מחשבון המרה לכתר נורבגי לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הכתר הנורבגי היציג היום – מחשבון המרה לכתר נורבגי לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - NOK
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה כתר נורבגי לשקל

חישוב כתר נורבגי לשקלים במהירות:

10 כתר נורבגי לשקל
20 כתר נורבגי לשקל
30 כתר נורבגי לשקל
50 כתר נורבגי לשקל
75 כתר נורבגי לשקל
100 כתר נורבגי לשקל
200 כתר נורבגי לשקל
300 כתר נורבגי לשקל
400 כתר נורבגי לשקל
500 כתר נורבגי לשקל
600 כתר נורבגי לשקל
700 כתר נורבגי לשקל
800 כתר נורבגי לשקל
1,000 כתר נורבגי לשקל
2,000 כתר נורבגי לשקל

בקצרה על המטבע - כתר נורבגי:

המטבע הרשמי של נורבגיה הוא המטבע כתר נורבגי. הכתר הנורבגי החל את מחזור ההפצה שלו כבר ב- 1875, כאשר הוא והרגולציה שלו נשלטים באמצעות הבנק המרכזי של נורבגיה, שנקרא נורגס. מטבע של אחד מן הכתר הנורבגי הינו ארבעים ושמונה אגורות .

מחשבון המרת כתר נורבגי לשקל

נתוני מחקר מדאיגים, מעידים על כי צעירים כמבוגרים בעלי מודעות מוגברת לסכנות הפוטנציאליות שיש באינטרנט. כגון – גניבת זהות. מודעות רבה יותר למסוגלות של רשת האינטרנט ולשימוש שאינו יעיל יכולה לשחק תפקיד מרכזי לכך שהרבה בני אדם מהססים בפן הבטיחותי של האינטרנט. אך כאשר מדובר על אתר כגון –מחשבון להמרת המטבע של כתר נורבגי, פני הדברים לגמרי שונים, כי מובטחת לכם חוסר סכנה ממש, כיוון שאינכם חייבים בכלל למסור את הפרטים שלכם. שנייה לפני שאתם טסים לנורבגיה, תבדקו שוב את שער החליפין של הכתר הנורבגי, כי שער חליפין, כמו כל שער חליפין, נתון לתנודות מדי יום.

מה חשוב לדעת על כתר נורבגי?

בשנת 1875, שנת ההפצה של המטבע כתר נורבגי, שער ההמרה שלו היה ארבע קרונות בשביל ספסיאדלר אחד. בשל המעבר הזה, נורבגיה חברה לאיחוד הסקנדינבי המוניטרי, ברית שהחלה והסתיימה בפרוץ מלחמת העולם הראשונה. במשך עת האיחוד, פעל הכתר הנורבגי כתקן של זהב, שניכר בו קילוגרם אחד של זהב, שנאמד בכמעט אלפיים וחמש מאות קרונות, אבל כל זה הסתיים בשנת 1931. בשנת 1939, הכתר הנורבגי הוצמד לדולר האמריקני, אבל בתקופת הכיבוש הגרמני של נורבגיה, בימי מלחמת העולם השניה, הוצמד הכתר הנורבגי לרייכסמרק. עם סיום מלחמת העולם השניה, הוצמד הכתר הנורבגי ללירה הבריטית, כאשר ב- 1992, הבנק המרכזי של נורבגיה התרחק משער חליפין קבוע, ונתן את הסכמתו כי הכתר הנורבגי יצוץ בהתבסס על שער המטבע חוץ.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *