שער הדינר הירדני היציג היום – מחשבון המרה לדינר ירדני לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער הדינר הירדני היציג היום – מחשבון המרה לדינר ירדני לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער הדינר הירדני היציג היום – מחשבון המרה לדינר ירדני לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - JOD
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה דינר ירדני לשקל

חישוב דינר ירדני לשקלים במהירות:

10 דינר ירדני לשקל
20 דינר ירדני לשקל
30 דינר ירדני לשקל
50 דינר ירדני לשקל
75 דינר ירדני לשקל
100 דינר ירדני לשקל
200 דינר ירדני לשקל
300 דינר ירדני לשקל
400 דינר ירדני לשקל
500 דינר ירדני לשקל
600 דינר ירדני לשקל
700 דינר ירדני לשקל
800 דינר ירדני לשקל
1,000 דינר ירדני לשקל
2,000 דינר ירדני לשקל

בקצרה על המטבע - דינר ירדני:

המטבע דינר ירדני נחשב למטבע הלאומי של ירדן, ונהוג לסמל אותו בקיצור באמצעות JOD. את הדינר הירדני מפיצים את בגדה המערבית של מדינת ישראל, כאשר הפצתו מתבצעת כבר החל משנת 1950. מטבע של אחד מן הדינר הירדני הינו ארבעה ₪ וארבעים ושבע אגורות.

מחשבון דינר ירדני לשקל

על פי ההערכות סטטיסטיות, רק בשיעור כמעט שישים אחוזים מבני האדם, בני יותר משישים וחמש, עושים שימוש ברשת האינטרנט כל יום. מאידך, בשיעור של שמונים ושישה אחוזים מסך כל המבוגרים מתחת לגילאי שישים וחמש משתמשים באינטרנט. נשמע הזוי? אבל זאת עובדה שכמות האנשים מגילאי העמידה נוכחים ברשת, ומספרם מתעצם עם חלוף השנים. ובשל כך, אם כבר העזתם, ושחררתם את מחסום הטכנולוגיה שמאפיין את הקשישים, כדאי, לפני הטיסה לירדן, להיכנס לאתר שייחודי לתחום של המרת המטבע של דינר ירדני. ועל מנת שלא יטרטרו אתכם לשווא, נבהיר לכם בזאת, כי שערי החליפין נתונים למנעד רב של שינויים, וטוב תעשו באם תציצו באם דקה לפני הנסיעה לירדן.

מה חשוב לדעת על דינר ירדני?

על גבי ההנפקה של המטבע דינר ירדני, הודפס השם הרשמי של ירדן, הלא היא הממלכה ההאשמית של ירדן. הדינר הירדני הגיע במקום הלירה הפלסטינית, מטבע שהיה נפוץ בימי המנדט הבריטי של פלסטין, כמו גם באמירות של עבר הירדן, מדינת חסות בריטניה, מאז שנת 1927. בתום קבלת העצמאות, הקימה המדינה את מועצת המטבעות של ירדן, על מנת לבצע הנפקה ואף הפצה של הדינר הירדני. ירדן הצמידה את הדינר הירדני לדולרים של אמריקה, על מנת לייצר סוג של יציבות במערכת הפיננסית של ירדן. לרוב, במידה ושער מטבע החוץ של מדינה כל שהיא עובר שינויים דרסטיים, קשה למשוך השקעות זרות, ותזרים ההון עשוי לנטוש את המקום, בעודו תר אחרי השקעות יותר יציבות.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *