שער האל סלבדור קולון היציג היום – מחשבון המרה אל סלבדור קולון לשקל

מחשבון בקליק » המרת מטבעות » המרת שקל למט"ח ₪ » שער האל סלבדור קולון היציג היום – מחשבון המרה אל סלבדור קולון לשקל
בעמוד זה תוכלו לחשב בלחיצת כפתור את שער האל סלבדור קולון היציג היום – מחשבון המרה אל סלבדור קולון לשקל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרשום את הסכום שתרצו להמיר ותוכלו לראות את ההמרה בשערים בין שני המטבעות.
קוד מטבע - SVC
ממטבע:
למטבע:
ממטבע:
למטבע:

שער יציג המרה האל סלבדור קולון לשקל

חישוב אל סלבדור קולון לשקלים במהירות:

10 אל סלבדור קולון לשקל
20 אל סלבדור קולון לשקל
30 אל סלבדור קולון לשקל
50 אל סלבדור קולון לשקל
75 אל סלבדור קולון לשקל
100 אל סלבדור קולון לשקל
200 אל סלבדור קולון לשקל
300 אל סלבדור קולון לשקל
400 אל סלבדור קולון לשקל
500 אל סלבדור קולון לשקל
600 אל סלבדור קולון לשקל
700 אל סלבדור קולון לשקל
800 אל סלבדור קולון לשקל
1,000 אל סלבדור קולון לשקל
2,000 אל סלבדור קולון לשקל

בקצרה על המטבע - אל סלבדור קולון:

החל מ- 1892 וכלה בשנת 2001, היה נהוג לעשות שימוש במטבע שנקרא – סלבדור קולון. והחל משנת 2001 נעשה שימוש באל סלבדור במטבע של הדולר האמריקני, בעת הנשיאות של פלורס פרנסיסקו. שם המטבע ניתן על השם של קולומבוס כריסטופר, המוכר בתור כריסטובל קולון בשפה הספרדית.

מחשבון המרת סלבדור קולון לשקל

רבים הם אשר חשים סלידה עמוקה, בכל מה שקשור להיכנס לאתרי אינטרנט שונים, והדבר אינו שונה כאשר הם מבקשים להיכנס לאתר של מחשבון המרת סלבדור קולון לשקל. ולכל אותם "סולדים", אנו מצהירים בריש גלי, כי אתר זה מאוד נוח, ופשוט להבנה ולהתנהלות. באם אתם מתעתדים להגיע בקרוב לאל סלבדור, טוב תעשו באם תיכנסו לאתר של המחשבון להמרת מטבעות, משום ששערי החליפין ידועים בתור מאוד גמישים, וחווים המון שינויים.

מה חשוב לדעת על סלבדור קולון?

על ידי היוזמה הנשיאותית, שנכנסה לתוקף כבר בחודש השישי של שנת 1934, בית המחוקקים נתן את אישורו הרשמי להקים את הבנק המרכזי של אל סלבדור, שהיווה, לכל דבר ועניין, מוסד שמונע לקבל שליטה בהיקף אשראי, ואף הוענקה בידיו הסמכות המלאה והבלבדית של הנפקת סוגי כספים. המטבע סלבדור קולון יושם הלכה למעשה ב- 1985, והוטבע במקסיקו סיטי בעזרת הטבעה מקסיקנית. בשל העובדה כי הסלבדור קולון החליף את מטבע הפסו בשווי הנקוב, מטבעות של אחד ושל חמישה סנט, לפני שנת 1919 המשיכו להיות מונפקים, בלי כל שינוי שנעשה בעיצוב שלהן, עם הגעת הסלבדור קולון.

המרת מטבעות נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *